Nastavení internetu v mobilu

Pro používání služby Internet v mobilu musíte mít v telefonu nastavený název přístupového bodu (Access Point Name, APN). Jde o počítačový protokol, který vašemu mobilu dovolí připojovat se k internetu s využitím mobilní telefonní sítě.

Manualní nastavení

Internet v mobilu si můžete v telefonu nastavit ručně. U některých telefonů je manuální nastavení nutné. Stačí se řídit návodem od výrobce pro konkrétní model mobilu.

Mohlo by vás zajímat

Nastavení APN internetu pro podporu IPv6 v mobilní síti
  1. Zvolte Nastavení - Připojení.

    Nastavení v telefonu
     
  2. Zvolte Mobilní sítě.

    Nastavení připojení
     
  3. Zvolte Názvy přístupových bodů

    Nastavení mobilní sítě
     
  4. Zvolte přístupový bod O2 Internet.

    Nastavení přístupových bodů
     
  5. Sjeďte dolů a změňte položky Protokol přístupového boduProtokol přístupového bodu při roamingu...

    Nastavení upravit přístupový bod

    .. na podporu IPv4/IPv6

    Nastavení protokolu přístupového bodu
     
  6. Pokud budete chtít nastavení vrátit zpět, klepněte v seznamu přístupových bodů na Nastavení.

    Nastavení přístupových bodů

    Zvolte Obnovit výchozí nastavení. Tím dojde k obnovení výchozího nastavení přístupových bodů.

    Nastavení obnovit výchozí nastavení
Je možné používat internet v mobilu v zahraničí?

Ano, datové přenosy zůstanou v mobilním telefonu aktivní. Budou se al účtovat jako součást roamingu, tedy nad rámec tarifu, který používáte v Čechách a zóně EU. Doporučujeme si před odjezdem prostudovat podmínky surfování v zahraničí. Pokud jste ještě v ČR a na cestu se teprve chystáte, můžete nám zavolat z O2 mobilního čísla na linku 800 02 02 02. Anebo přímo ze zahraničí na +420 720 720 720. Řekneme vám ceny a poradíme vhodný tarif pro datový roaming.

Jak připojení k internetu v zahraničí zablokuju?

Pokud cestujete mimo EU, můžete si nastavit Chytrou ochranu dat odesláním SMS ve tvaru BM na 999111 anebo se stačí přihlásit do Moje O2 a aktivovat službu Blokování připojení k internetu mimo EU. Tato služba vás chrání před neočekávaným připojením k internetu v zemích mimo EU. Neuplatňuje se na data s cenou do 15 Kč vč. DPH za 1 MB ani na data z roamingových balíčků.

zemích Top Svět datujete stále za zvýhodněnou cenu 3,90 Kč/MB. Tato cena je automaticky nastavená. Na útratu nad 1 000 Kč vás ihned upozorníme informační SMS. Díky chytré ochraně dat máte přednastavený limit 1 500 Kč s možností dalšího navýšení.

Chytrá ochrana dat je zapnutá pro země mimo EU, v Moje O2 si ji ale můžete nastavit i pro země z EU zóny. Tím zablokuje připojení k internetu všude v zahraničí.

Co se stane po vyčerpání objemu dat?

Pokud máte aktivní službu Obnovení objemu dat, data vám po jejich vyčerpání obnovíme, abyste nepřišli o připojení k rychlému internetu. Cena i velikost obnoveného objemu dat záleží na vašem tarifu. Až se budete blížit k vyčerpání celého objemu dat, upozorníme vás na to SMS zprávou. V ní najdete i cenu za obnovení dalších dat. Dokoupená data, která nevyčerpáte, převedeme do dalšího zúčtovacího období.

Pokud službu Obnovení objemu dat aktivní nemáte, po vyčerpání objemu dat se připojení k internetu zastaví.

Nastavení Obnovení objemu dat si můžete upravit v Moje O2.

Kde zjistím, kolik z datového objemu jsem už vyčerpal?

Na vyčerpání 80 % vašeho objemu dat vás upozorníme v SMS. Aktuální stav vyčerpaných dat můžete sledovat v Moje O2 v detailu tarifu.

Jaká je rychlost internetu?

Rychlost vašeho internetu závisí na technologii, přes kterou se k síti připojujete. Mapa pokrytí

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek