Hlasová schránka je aktivní u každého našeho mobilního tarifu automaticky. Vypnout nebo zapnout ji můžete kdykoliv v Moje O2.
Přesměrování hovorů do vaší Hlasové schránky je při aktivaci mobilního tarifu vypnuté. Přesměrování do Hlasové schránky můžete ovládat v menu Vašeho telefonu.
Hlasovou schránku zrušenou na vaši žádost je možné znova aktivovat nejdřív 7 dní od posledního zrušení.
Nastavení
První nastavení hlasové schránky
Při prvním volání do své hlasové schránky vás systém vyzve k nastavení hesla a k nahrání zprávy pro volající. Do hlasové schránky volejte poprvé z čísla, ke kterému byla zřízená.
Jak nastavit heslo hlasové schránky
Díky heslu se do vaší hlasové schránky nedostane nikdo neoprávněný. Heslo budete potřebovat i pro přístup do schránky z jiného telefonu nebo ze zahraničí. Při tvorbě hesla pamatujte, že musí splňovat následující podmínky:
- Jen číselné znaky (0-9).
- Nejmíň 4, nejvíc 6 znaků.
- Znaky se můžou opakovat, ale nesmějí být všechny stejné.
- Číselná řada nejde těsně po sobě (např. 1, 2, 3 a 4).
U předplacené karty je potřeba dát pozor na to, že pokud telefonujete a máte vypnutou signalizaci příchozího hovoru, ozve se druhému volajícímu jen obsazovací tón a hovor se do hlasové schránky nepřesměruje.
Totéž platí, pokud s předplacenou kartou telefonujete, máte zapnutou signalizaci příchozího hovoru a druhý hovor odmítnete - ani takový hovor se do hlasové schránky nepřesměruje.
Okamžité přesměrování
Doporučujeme zapojit, když nechcete, aby vás kdokoliv rušil. Všechny příchozí hovory se okamžitě přesměrují do hlasové schránky a váš telefon nebude vůbec zvonit. Nikdo se vám nedovolá, přestože máte telefon zapnutý. Vy ale na libovolná čísla volat můžete.
POŽADAVEK |
TVAR KÓDU SÍTĚ |
Okamžité přesměrování hovorů |
aktivace |
**21*602999999# |
zrušení |
##21# |
zjištění stavu |
*#21# |
Pro přesměrování hovorů do hlasové schránky je potřeba zadat v nastavení její telefonní číslo, tj. 602999999.
Podmíněné přesměrování
Podmíněné přesměrování si můžete nastavit pro jednu z následujících situací:
- když jste mimo signál nebo máte vypnutý telefon
- nezvedáte telefon (hlasová schránka se zapne po stanovené době vyzvánění)
- právě voláte (linka je obsazená) - druhého volajícího to po uplynutí nastaveného limitu přesměruje do hlasové schránky
SLUŽBA |
Aktivace služby |
Deaktivace služby |
Zjištění stavu |
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ, KDYŽ PRÁVĚ VOLÁTE |
**67*602999999# |
##67# |
*#67# |
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ, KDYŽ NEZVEDÁTE TELEFON |
**61*602999999**[doba]# |
##61# |
*#61# |
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ, KDYŽ JSTE MIMO SIGNÁL/MÁM VYPNUTÝ TELEFON |
**62*602999999# |
##62# |
*#62# |
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ PRO VŠECHNY UVEDENÉ PŘÍPADY |
**004*602999999# |
##004# |
- |
VŠECHNY DRUHY PŘESMĚROVÁNÍ |
- |
##002# |
- |
Pro přesměrování hovorů do hlasové schránky je potřeba zadat v nastavení její telefonní číslo, tj. 602999999. Položka [doba] - uveďte dobu (interval 5-30 po 5 sekundách). Tak dlouho bude telefon zvonit, než dojde k přesměrování.
Zákazníci s předplacenou kartou nemají schránku automaticky aktivní a je potřeba ji aktivovat v Moje O2 nebo telefonicky na lince 800 02 02 02.
U předplacené karty, na které není víc než 7 dní kredit, se služba zruší a obsah hlasové schránky se smaže. Po dobití předplacené karty se hlasová schránka aktivuje zpátky, je ale třeba ji znova nastavit.
Přesměrování při roamingu
V případě, že si nastavíte podmíněné přesměrování do hlasové schránky, platíte při mezinárodním roamingu za:
- příchozí roamingový hovor (účtovaný jako odchozí mezinárodní hovor do země, ve které se nacházíte)
- odchozí hovor do Česka podle ceníku navštíveného operátora
Neplatí pro země EU, kde žádné poplatky za příchozí ani odchozí hovor do hlasové schránky neplatíte.
V případě okamžitého přesměrování hovorů nebo při korektním odhlášení ze sítě navštíveného operátora vypnutím telefonu neplatíte nic. U předplacených karet se volání v roamingu do hlasové schránky přesměrují jen při korektním odhlášení ze sítě navštíveného operátora.