Díky hlasové schránce nepřijdete o žádný důležitý hovor.
Pozor: První volání do schránky musí být z telefonu, ke kterému je zřízená. Průvodce vám poradí s jejím nastavením (nastavení hesla a nahrání pozdravu pro volající). Pokud schránka není nastavená (nedošlo alespoň k nastavení hesla), nelze do ní z jiného telefonu vstoupit.
Díky Doručence zjistíte, kdy si člověk, kterému jste volali, váš vzkaz převzal nebo poslechl.
Doručenka vám přijde jako SMS, jakmile volanému zprávu doručíme, ať už v MMS, odesláním vzkazu na e-mail nebo až si zprávu přehraje v hlasové schránce. Doručenka ale přijde jedině pokud máte zapnutou hlasovou schránku a vy i volaný máte službu Doručenka aktivní.
Hlasová schránka je aktivní u každého našeho mobilního tarifu automaticky. Vypnout nebo zapnout ji můžete kdykoliv v Moje O2.
Přesměrování hovorů do vaší Hlasové schránky je při aktivaci mobilního tarifu vypnuté. Přesměrování do Hlasové schránky můžete ovládat v menu Vašeho telefonu.
Hlasovou schránku zrušenou na vaši žádost je možné znova aktivovat nejdřív 7 dní od posledního zrušení.
Při prvním volání do své hlasové schránky vás systém vyzve k nastavení hesla a k nahrání zprávy pro volající. Do hlasové schránky volejte poprvé z čísla, ke kterému byla zřízená.
Díky heslu se do vaší hlasové schránky nedostane nikdo neoprávněný. Heslo budete potřebovat i pro přístup do schránky z jiného telefonu nebo ze zahraničí. Při tvorbě hesla pamatujte, že musí splňovat následující podmínky:
U předplacené karty je potřeba dát pozor na to, že pokud telefonujete a máte vypnutou signalizaci příchozího hovoru, ozve se druhému volajícímu jen obsazovací tón a hovor se do hlasové schránky nepřesměruje.
Totéž platí, pokud s předplacenou kartou telefonujete, máte zapnutou signalizaci příchozího hovoru a druhý hovor odmítnete - ani takový hovor se do hlasové schránky nepřesměruje.
Doporučujeme zapojit, když nechcete, aby vás kdokoliv rušil. Všechny příchozí hovory se okamžitě přesměrují do hlasové schránky a váš telefon nebude vůbec zvonit. Nikdo se vám nedovolá, přestože máte telefon zapnutý. Vy ale na libovolná čísla volat můžete.
POŽADAVEK | TVAR KÓDU SÍTĚ |
Okamžité přesměrování hovorů | |
aktivace | **21*602999999# |
zrušení | ##21# |
zjištění stavu | *#21# |
Pro přesměrování hovorů do hlasové schránky je potřeba zadat v nastavení její telefonní číslo, tj. 602999999.
Podmíněné přesměrování si můžete nastavit pro jednu z následujících situací:
SLUŽBA | Aktivace služby | Deaktivace služby | Zjištění stavu |
---|---|---|---|
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ, KDYŽ PRÁVĚ VOLÁTE | **67*602999999# | ##67# | *#67# |
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ, KDYŽ NEZVEDÁTE TELEFON | **61*602999999**[doba]# | ##61# | *#61# |
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ, KDYŽ JSTE MIMO SIGNÁL/MÁM VYPNUTÝ TELEFON | **62*602999999# | ##62# | *#62# |
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ PRO VŠECHNY UVEDENÉ PŘÍPADY | **004*602999999# | ##004# | - |
VŠECHNY DRUHY PŘESMĚROVÁNÍ | - | ##002# | - |
Pro přesměrování hovorů do hlasové schránky je potřeba zadat v nastavení její telefonní číslo, tj. 602999999. Položka [doba] - uveďte dobu (interval 5-30 po 5 sekundách). Tak dlouho bude telefon zvonit, než dojde k přesměrování.
Zákazníci s předplacenou kartou nemají schránku automaticky aktivní a je potřeba ji aktivovat v Moje O2 nebo telefonicky na lince 800 02 02 02.
U předplacené karty, na které není víc než 7 dní kredit, se služba zruší a obsah hlasové schránky se smaže. Po dobití předplacené karty se hlasová schránka aktivuje zpátky, je ale třeba ji znova nastavit.
V případě, že si nastavíte podmíněné přesměrování do hlasové schránky, platíte při mezinárodním roamingu za:
Neplatí pro země EU, kde žádné poplatky za příchozí ani odchozí hovor do hlasové schránky neplatíte.
V případě okamžitého přesměrování hovorů nebo při korektním odhlášení ze sítě navštíveného operátora vypnutím telefonu neplatíte nic. U předplacených karet se volání v roamingu do hlasové schránky přesměrují jen při korektním odhlášení ze sítě navštíveného operátora.
Parametr | Mobilní tarif | Předplacená karta |
Délka Vaší zprávy pro volající | 60 s | 60 s |
Délka zprávy, kterou Vám může volající nahrát | 120 s | 120 s |
Počet zpráv ve schránce | 30 | 15 |
Faxy | Ne | Ne |
Počet dní uložení zpráv (nové / uložené, poslechnuté) | 35/5 | 35/5 |
Pokud opakovaně uložíte nebo přehrajete zprávu, počítá se 5 dnů znova od posledního přehrání nebo uložení.
AKTIVACE | MĚSÍČNÍ POPLATEK | VOLÁNÍ DO HLASOVÉ SCHRÁNKY |
---|---|---|
zdarma | zdarma | podle tarifu |
Při volání se účtuje první celá minuta, pak se účtuje po vteřinách. Zákazníkům se smlouvou se při volání do hlasové schránky uplatňují volné minuty.
Zkuste jednu z těchto stránek: