Hlasová schránka pro mobil

Díky hlasové schránce nepřijdete o žádný důležitý hovor.

Co získáte

  • snadný přístup ke všem vzkazům
  • o nové zprávě vám dáme vědět tak, jak si vyberete
  • volajícím můžete nahrát vlastní vzkaz
  • nepřehrané zprávy na vás uložené počkají 35 dní
  • jakmile si zprávu poslechnete, zůstane uložená ještě 5 dní

Odkud můžete do hlasové schránky volat

  • Stačí, když ve svém mobilu vytočíte *99.
  • Pokud voláte z jiného O2 telefonu, volejte *98. Po spojení zadejte číslo schránky (vaše telefonní číslo ve formátu 721444555) a nakonec vaše heslo.
  • Z jiného telefonu mimo O2 můžete vytočit 966 a číslo vaší hlasové schránky, například 966721444555.
  • Pro volání ze zahraničí použijte +420 602 98 98 98, pak zadejte číslo vaší schránky (vaše mobilní nebo pevné číslo ve formátu 721444555) a nakonec vaše heslo.

Pozor: První volání do schránky musí být z telefonu, ke kterému je zřízená. Průvodce vám poradí s jejím nastavením (nastavení hesla a nahrání pozdravu pro volající). Pokud schránka není nastavená (nedošlo alespoň k nastavení hesla), nelze do ní z jiného telefonu vstoupit.

Jak vás upozorníme na novou zprávu

  • MMS (přednastavená možnost)
  • SMS
  • e-mailem
  • zavoláním na číslo, které si vyberete

Služba Doručenka

Díky Doručence zjistíte, kdy si člověk, kterému jste volali, váš vzkaz převzal nebo poslechl.

Doručenka vám přijde jako SMS, jakmile volanému zprávu doručíme, ať už v MMS, odesláním vzkazu na e-mail nebo až si zprávu přehraje v hlasové schránce. Doručenka ale přijde jedině pokud máte zapnutou hlasovou schránku a vy i volaný máte službu Doručenka aktivní.

Vlastnosti služby

Nastavení
Parametry a ceny

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek