O2 Family

Vstupujete do nového světa O2 Family

Užijte si nové tarify s neomezenými daty, rychlý internet s Oneplay nebo ještě dostupnější péči.

Nová řada tarifů s Daty naplno

S Daty naplno můžete surfovat až 5 dní bez omezení, a to nejvyšší dostupnou rychlostí. Stačí je kdykoli zapnout v aplikaci Moje O2.

Data naplno
Výhodné spojení služeb v O2 Spolu
Mobilní tarify, pevný internet a Oneplay v jednom balíčku, díky kterému ušetříte ještě víc.
O2 Spolu
300 Kč každý měsíc s Air Bank
Ve světě Unity odměňujeme společné zákazníky O2 i Air Bank. Získejte odměnu 300 Kč měsíčně na svůj účet.
Unity
Telefony na splátky bez navýšení
Vysněný telefon nebo jiné zařízení si snadno pořídíte v e‑shopu i na prodejnách na splátky bez navýšení kupní ceny.
Rozšiřujeme péči v O2 Prodejnách
Poradíme vám nejen na zákaznické lince nebo chatu, ale nově také v kterékoli O2 Prodejně. Najdete nás na více jak 170 místech po celé ČR.

Jak změna tarifu probíhá?

Upozornění
Upozornění

Tarif vám nastavíme tak, jak jsme vám psali v Oznámení. Aby vám vše fungovalo, jak má, bude třeba v den změny tarifu vypnout a zapnout mobilní telefon. Na blížící se změnu tarifu vás s předstihem upozorníme v SMS.

Postup krok za krokem

  1. Změnu tarifu vám oznámíme předem

    Několik dní před změnou tarifu pošleme na číslo informační SMS. Pokud číslo využívá váš blízký, dejte mu vědět, co se chystá. Bude třeba, aby v den změny vypnul a zapnul telefon.

  2. V den změny vám zašleme SMS s pokyny

    Přibližně 15 minut před změnou tarifu vám zašleme SMS a vyzveme vás k vypnutí a zapnutí telefonu.

  3. Vypnete a zapnete svůj mobilní telefon

    Postupujte podle pokynů v SMS. Změnu tarifu úspěšně dokončíte tím, že svůj telefon vypnete a znovu zapnete.

  4. A je to. Jste v novém světě O2 Family

    Po změně vám pošleme uvítací SMS. Váš nový tarif je teď plně funkční a vy si můžete užívat všechny jeho výhody.

V den změny tarifu

Co udělat, aby v den změny došlo ke správnému nastavení služeb a zařízení bylo plně funkční?
Co když můj telefon vyžaduje při zapnutí PIN, kde ho najdu?

Další užitečné informace

Co přesně znamená „nový svět O2 Family“? Jaké nové služby budete moci využívat?
Na jakou zákaznickou linku budu volat?
Co se stane s mým přístupem do samoobsluhy Moje O2 Family?
Jak proběhne registrace do Moje O2?
Kde zadám objednávku nové služby (nová aktivace nebo přenos od jiného operátora)?
Chci provést změnu tarifu nebo nastavení doplňkové služby?
Jak změna ovlivní úhradu vyúčtování? Jak bude probíhat platba inkasem?
Jaký dopad bude mít změna tarifu na nastavení doplňkových služeb a služeb sítě?

Informace o cookies, které používají tyto webové stránky, najdete zde.
Nastavení vašich souhlasů se zpracováním cookies můžete změnit zde.

© O2 Czech Republic a.s. — Člen skupiny PPF