S Daty naplno můžete surfovat až 5 dní bez omezení, a to nejvyšší dostupnou rychlostí. Stačí je kdykoli zapnout v aplikaci Moje O2.
Několik dní před změnou tarifu pošleme na číslo informační SMS. Pokud číslo využívá váš blízký, dejte mu vědět, co se chystá. Bude třeba, aby v den změny vypnul a zapnul telefon.
Přibližně 15 minut před změnou tarifu vám zašleme SMS a vyzveme vás k vypnutí a zapnutí telefonu.
Postupujte podle pokynů v SMS. Změnu tarifu úspěšně dokončíte tím, že svůj telefon vypnete a znovu zapnete.
Po změně vám pošleme uvítací SMS. Váš nový tarif je teď plně funkční a vy si můžete užívat všechny jeho výhody.
Těsně před změnou na novou nabídku zašleme uživateli čísla SMS s výzvou, aby vypnul a zapnul své zařízení. Pokud poté přijde uvítací SMS, proběhla změna v pořádku. Pokud nepřijde, doporučujeme celý postup (vypnout a zapnout) zopakovat znovu. Držte se prosím instrukcí v SMS.
PIN kód i PUK kód najdete pod stíracími poli přímo na kartičce, ze které jste vylomili SIM kartu.
PIN kód – čtyřmístný kód umožňující používat SIM kartu jen tomu, kdo ho zná. Bez zadání PIN kódu se karta nepřihlásí k síti a O2 služby nebude možné používat. PIN kód si můžete kdykoliv libovolně změnit v menu svého mobilu.
PUK kód – osmimístný kód sloužící k dohledání SIM karty. Využijete ho tehdy, když si PIN nepamatujete. PUK kód není možné změnit. Pokud zadáte PUK kód 10× špatně, karta se trvale zablokuje a není možné ji znova aktivovat a použít.
Neznám PIN/PUK kód. Jak ho zjistím?
„Nový svět“ představuje nejen řadu nově dostupných služeb a produktů pro vás a vaše blízké, ale i změnu ve způsobu péče a obsluhy.
Nové služby a produkty
Nově si můžete vybírat z řady tarifů s neomezenými Daty naplno a budete moci až 5× měsíčně neomezeně datovat nejvyšší dostupnou rychlostí. Své služby si také budete moci spojit do výhodného balíčku O2 Spolu s voláním, internetem a O2 TV. Při nákupu zařízení v O2 Prodejnách si nově můžete zvolit vámi preferovaný způsob úhrady – hotově nebo na splátky.
Dostupnější péče a obsluha
Požadavky, které jste řešili telefonicky se zákaznickou linkou, teď vyřídíte také v libovolné O2 Prodejně. Naši konzultanti jsou připraveni vám kdykoli poradit a pomoci.
Nově je vám k dispozici bezplatná O2 zákaznická linka 800 02 02 02.
Do data změny na nové tarify budete řešit správu svých čísel a služeb jako dosud – v samoobsluze Moje O2 Family. Od data změny ji nahradí samoobsluha Moje O2. Poradíme vám, jak provést registraci. Přístup do původní samoobsluhy Moje O2 Family vám ještě necháme nějakou dobu funkční pro dohledání smluvní dokumentace nebo vyúčtování, už ale nebude možné provádět změny nastavení.
Zákazníci, kteří využívají služby O2 a O2 Family a mají registraci v Moje O2, uvidí v den změny na novou nabídku všechny své služby v Moje O2. Ostatním zákazníkům zašleme po datu změny na novou nabídku e-mail s postupem registrace v Moje O2.
Objednávku nové služby zadáte na stránce www.o2.cz/o2family po vložení Přístupového kódu, který najdete v Oznámení změny. Pokud už proběhla změna na novou nabídku na vašich stávajících číslech a máte registraci ve webové samoobsluze Moje O2, pak na stránky můžete vstoupit také zadáním tzv. O2 ID, což je váš přihlašovací e-mail.
Do data změny na nové tarify budete řešit správu svých čísel a služeb jako dosud – v samoobsluze Moje O2 Family. Od data změny ji nahradí samoobsluha Moje O2. Změnu lze také vyřešit v libovolné O2 Prodejně nebo na zákaznické lince 800 02 02 02.
Splatnost vašeho vyúčtování bude nově 22 dnů. V případě platby bankovním převodem nebo složenkou se řiďte platebními údaji uvedenými na vyúčtování (číslo bankovního účtu, variabilní symbol). Pokud platíte inkasem, bude platba probíhat nadále ve prospěch účtu 209090692/0300 tak, jako doposud.
V zúčtovacím období, ve kterém proběhne změna tarifu, dostanete 2 vyúčtování, jedno za období do data změny, druhé po datu změny.
U inkasní platby doporučujeme u vaší banky ověřit, že inkaso může proběhnout aspoň 2× v tomtéž měsíci a že limit výše inkasa je dostatečný pro úhradu pravidelných výdajů.
Doplňkové služby (balíčky volných minut, SMS a dat) budou ukončeny. Platí ale, že nový tarif uvedený v Oznámení jsme vybrali tak, aby nadále obsahoval služby, na které jste zvyklí. Nastavení síťových služeb, jako je např. Blokace dat v zahraničí, Automatická obnova dat nebo Blokace Audiotex a DMS, se nemění.
Informace o cookies, které používají tyto webové stránky, najdete zde.
Nastavení vašich souhlasů se zpracováním cookies můžete změnit zde.
© O2 Czech Republic a.s. — Člen skupiny PPF