Informace pro firemní zákazníky.
Přemýšlíte o změně? Doufáme, že vás dokážeme přesvědčit, že věrnost se u O2 vyplatí. A najít pro vás to nejlepší řešení. Ozvěte se prosím na bezplatnou telefonní linku 800 111 777 (z mobilu *77). Společně něco vymyslíme.
Dejte nám vědět. Ode dne následujícího po podání výpovědi začne běžet 30denní výpovědní doba. Po jejím uplynutí vám službu zrušíme.
Pokud jste se rozhodli přenést číslo k jinému operátorovi, pošleme vám e-mailem číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP) společně s potvrzením o zpracování vaší žádosti. Odchod od O2 je možný nejdřív 3. pracovní den od data, kdy O2 od vašeho nového poskytovatele dostane žádost o přenos.
Pro přenos k jinému operátorovi můžete použít i Ověřovací kód účastníka (OKU). Najdete ho v Moje O2, stačí si o něj zavolat na linku 800 111 777 nebo *77 z mobilu, anebo si o něj řekněte v kterékoli O2 Prodejně.
Pokud převádíte víc čísel najednou, je vhodnější použít ČVOP, který vám k nim přidělíme.
Zavolejte nám na 800 111 777 (z mobilního telefonu *77) a požádejte o zrušení služeb O2.
Zkuste jednu z těchto stránek: