Přemýšlíte o odchodu od O2?

Informace pro firemní zákazníky.

Přemýšlíte o změně? Doufáme, že vás dokážeme přesvědčit, že věrnost se u O2 vyplatí. A najít pro vás to nejlepší řešení. Ozvěte se prosím na bezplatnou telefonní linku 800 111 777 (z mobilu *77). Společně něco vymyslíme. 

Pokud chcete zrušit služby

Dejte nám vědět. Ode dne následujícího po podání výpovědi začne běžet 30denní výpovědní doba. Po jejím uplynutí vám službu zrušíme.

Pokud jste se rozhodli přenést číslo k jinému operátorovi, pošleme vám e-mailem číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP) společně s potvrzením o zpracování vaší žádosti. Odchod od O2 je možný nejdřív 3. pracovní den od data, kdy O2 od vašeho nového poskytovatele dostane žádost o přenos.

Pro přenos k jinému operátorovi můžete použít i Ověřovací kód účastníka (OKU). Najdete ho v Moje O2, stačí si o něj zavolat  na linku 800 111 777 nebo *77 z mobilu, anebo si o něj řekněte v kterékoli O2 Prodejně.

Pokud převádíte víc čísel najednou, je vhodnější použít ČVOP, který vám k nim přidělíme. 

Jak nám dát vedět

Zavolejte nám na 800 111 777 (z mobilního telefonu *77) a požádejte o zrušení služeb O2.

Jak odejít od O2

Kdy dojde k přenesení čísla k jinému poskytovateli?
Dojde při přenosu čísla k výpadku služeb?
Zruší se výpovědí čísel i Rámcová nebo PROfi dohoda?
Jak zrušení služeb stornovat?
Mám od vás pronajaté zařízení. Co s ním?