Prozkoumejte, jaké má aplikace funkce.
Po otevření aplikace použijte jeden ze způsobů pro přihlášení.
V aplikaci Moje O2 můžete využívat O2 Radosti i když nemáte žádnou službu u O2.
My vám obratem pošleme dočasný kód.
Kompletní přístup s nabídkou na míru dostupný pro všechny uživatele.
Vyskytly se potíže s přihlášením?
Omezený přístup bez nabídky na míru. Vhodný třeba pokud máte číslo od zaměstnavatele nebo jste členem O2 Spolu.
Nedaří se vám přihlásit? Podívejte se na možné řešení.
Telefony, notebooky, i příslušenství se slevou.
Přednostní nákup vstupenek do O2 arény i O2 universa.
E-knihy, e-magazíny nebo audioknihy výhodněji.
Slevy na koncerty, sportovní utkání a hudební festivaly
V sekci Více klepněte na Technická pomoc a podpora a vyberte s jakou službou máte problém. Aplikace vás následně provede celým procesem, který vám ukáže, jak správně postupovat, abyste problém vyřešili.
Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Ozvěte se nám na O2 Guru chat nebo zavolejte na 800 02 02 02.
O2 ID je vaše mailová adresa, přes kterou se přihlásíte do Moje O2. Vzniká při objednávce některé ze služeb O2 na základě registrace do Moje O2.
Pokud si nepamatujete svou mailovou adresu pro přihlášení (O2 ID), stavte se v některé z O2 Prodejen. Pokud si mailem jen nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.
Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?". Najdete ho pod přihlašovacím oknem do Moje O2. Když zadáte svou mailovou adresu (O2 ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.
Ne, O2 ID v takovém případě nepotřebujete. Do Moje O2 se jednorázově přihlásíte přes SMS nebo na základě automatické identifikace připojení k síti O2. Službu Moje O2 můžete použít např. pro zjištění stavu kreditu nebo k jeho dobití.
Díky digitálnímu ověření se identifikujete jednoduše pomocí mobilu
Pro ověření údajů nemusíte nic ručně vypisovat z dokladů. Všechno stačí nafotit na chytrý telefon s nainstalovanou aplikací Moje O2.
Při přejímce objednaného zboží není potřeba ověření totožnosti od kurýra. Díky tomu si můžete objednávky vyzvednout prakticky kdekoliv. Třeba na poště nebo v prodejně.
Některé naše digitální služby můžete začít používat hned po dokončení objednávky. Například sledovat své oblíbené programy v O2 TV bez set-top boxu.
Potřebujete aktualizovat své údaje (třeba při stěhování)? Zvládnete to přímo v Moje O2. Nemusíte chodit do prodejny ani volat call centrum.
Kdo může digitální ověření využít?
Funkce je užitečná pro nové i stávající zákazníky O2. Využijete ji, pokud si pořizujete naši novou službu nebo v případě aktualizace svých identifikačních údajů (například bydliště).
Používání digitálního ověření zákazníka je naprosto bezpečené
Při ověřování dokladu totožnosti přes databázi MVČR i při odesílání údajů do Moje O2 je všechno šifrované a zabezpečené. Váš doklad nezůstane uložený ani v aplikaci nebo v telefonu.
Přístup k biometrice je potřeba nastavit pro zabezpečení přístupu do mobilní aplikace.
Přístup k push notifikacím je potřeba mít nastavený pro příjem komerčních sdělení, soutěží a systémových notifikací (nedostatek volných jednotek, nové vyúčtování, připomenutí schůzky s obchodníkem, atd.).
Ozvěte se nám přes chat. V Moje O2 ho najdete v sekci Kontakt/Online chat. Nebo nám chybu nahlaste přes sdělení zpětné vazby v sekci Kontakty/Poslat feedback / Ohodnotit aplikaci.
Ne, pro každý zákaznický účet je nutné mít vlastní registraci s unikátním emailem.
Ano, aplikace Moje O2 funguje i zákazníkům O2 Family. Stačí, aby se zákazník přihlásil pod svým O2 Family ID (mail).
Ano, v Moje O2 je možné přidat další osoby a nastavit jim jejich role (přístupová práva).
Primární správce zákazníka
Většinou přímo zákazník. Primární správce může být vždycky jenom jeden. Má kompletní práva pro všechny zákaznické účty a tarify. Může objednávat i rušit služby. Může dalším lidem přidávat roli Správce nebo nižší.
Správce zákazníka
Má stejná práva jako primární správce, ale nemůže zakládat další správce zákazníka. Ostatní nižší role zakládat může.
Správce služby
Ovládá konkrétní tarif, může měnit jeho nastavení a objednávat doplňkové služby k tarifu. Nemůže měnit tarif.
Uživatel tarifu
Má náhled na tarif a k němu navázané služby, ale nemůže objednávat ani měnit nastavení služby.