• Domů
  • Společnost O2
  • Tiskové centrum
  • Značka O2 se mění, spouští nový kreativní koncept „Více ze života“, kterým podtrhuje orientaci na zlepšování života zákazníků

Značka O2 se mění, spouští nový kreativní koncept „Více ze života“, kterým podtrhuje orientaci na zlepšování života zákazníků

30. 4. 2024
Po letech upevňování pozice technologického leadera posouvá značka O2 strategický důraz na zákazníka a jeho zážitek s technologiemi. Jako svou misi vnímá zlepšování života lidí jejich prostřednictvím. Zároveň s tím ale O2 upozorňuje i na jejich odvrácenou stránku, kterou s sebou jejich používání může nést. Posun značky operátor podpoří zaváděcí kampaní, proměnou projde i vizuální identita, včetně fontu, ikonického modrého gradientu a bublin.

Více ze života

Technologie dnes prostupují naším životem, ale nemusí při tom nutně potlačovat naši lidskost; naopak – mohou do života přinášet více radosti, spokojenosti i rovnováhy. Tuto myšlenku rozvíjí nový kreativní koncept „Více ze života“, kterým značka O2 demonstruje další posun pozornosti k zákazníkům a zlepšování jejich životů díky vhodným technologiím.

„Podkladem pro novou strategii byly hodiny hloubkových rozhovorů se zákazníky, kteří přirozeně vyhledávají nové technologie a rádi je ve svém životě využívají. Z výzkumu realizovaného společností Kantar vzešly tři základní oblasti, které jsou pro lidi ve vztahu k technologiím nejdůležitější. Chtějí toho více zvládnout a být efektivnější. Chtějí se cítit v digitálním prostředí v bezpečí a chránit své soukromí, a také chtějí mít technologie pod kontrolou a cítit se s nimi v pohodě. A přesně na to jako značka reagujeme,“ popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace. 

Čtyři pilíře značky O2

Výzkum pomohl vydefinovat čtyři strategické oblasti, na které se O2 soustředí a na kterých stojí nové směřování brandu.

  1. Více možností díky digitálnímu ekosystému.
    Ten zahrnuje širokou nabídku služeb od
    neomezených mobilních tarifů přes spolehlivý internet domů až k té nejsportovnější televizi. Dává zákazníkovi možnost vybrat si přesně ty služby, které potřebuje, a všechno snadno obsloužit na jednom místě v aplikaci Moje O2. Služby si pak může spojit do výhodných balíčků O2 Spolu a použít k získání výhod Unity dalších značek se skupiny PPF.
     
  2. Více spojení díky Inteligentní síti
    Jejím cílem je dát zákazníkovi možnost spojit se kdykoli, s kýmkoli a kdekoli. O spojení doma se pak postará stabilní pevná síť, včetně nejmodernější technologie optického připojení.

     
  3. Více bezpečí díky ochraně od O2
    Digitální hrozby jsou realita, se kterou se musí počítat. Proto O2 důkladně hlídá celou svou síť a pro extra ochranu vyvinula službu O2 Security, která jen za loňský rok zastavila víc než 1,5 miliardy (!) útoků na své zákazníky. O2 se dlouhodobě věnuje i edukaci v oblasti digitální bezpečnosti, chrání největší firmy u nás, kritickou infrastrukturu i důležité vládní instituce.

     
  4. Více rovnováhy díky digitálnímu zdraví
    Podle nedávného průzkumu má celých 1,7 milionu lidí v ČR nízký a velmi nízký index digitálního zdraví. Tento stav chce O2 aktivně zlepšit projektem O2 Digitální zdraví, který spustí začátkem května.

Více ze života

Komunikační koncept „Více ze života“

Posun ve strategii značky podpoří i nový komunikační koncept. Ten i nadále pracuje s ikonickou postavou Evy, která přijímá roli největšího fanouška lidí a lidskosti. Tomu odpovídá i úprava jejího vzhledu, který zachovává charakteristickou rozpoznatelnost, ale posouvá ji blíž lidem. Znalcům může být povědomý i slogan „Více ze života“, se kterým se kampaň spouští.

Tento claim se do komunikace firmy vrací po více než 20 letech. Tehdy provázel spouštění vůbec první české mobilní sítě Eurotel (přímého předchůdce O2), kdy operátor přinesl lidem nejnovější technologie, aby jim zlepšil život. A tato filosofie se za dvě dekády nezměnila, naopak – v dnešní době, kdy jsou technologie všude kolem nás, nabírá na ještě větší důležitosti. Slogan tak skvěle vystihuje naši současnou brandovou strategii a dobře podtrhuje její další posun směrem k zákazníkovi,“ doplňuje Daneš.

Posun značky dokresluje i nová vizuální identita O2, kterou připravila londýnská agentura Wolff Olins a aktuálně startuje i v dalších trzích, kde značka působí. Ta zahrnuje mimo jiné nový font „On Air“ od legendárního studia Monotype, novou modrou barvu nazvanou „Beyond Blue“, výraznější modré gradienty i typické bubliny. Jediné, co zůstává v původní podobě, je minimalistické logo O2.

Více ze života

Nový koncept „Více ze života“ spoluvytvářela interní agentura O2 Free Andy Agency spolu s pražskou pobočkou VCCP. Zákazníci uvidí novou kampaň od začátku května v televizních spotech věnovaných 5G síti a službě Data naplno, dále v outdooru, printu, síti prodejen O2, online, socialu, directu a dalších kanálech. 

Credits 

Strategy Planner: Tomáš Mrkvička 
Kreativní agentura: Free Andy Agency, VCCP     
Klient: David Daneš, Tomáš Hoyer
Klientsky servis: Dagmar Mikšíková a Žofia Drugdová, Ondřej Fiala 
Production Manager: Samantha Berdy   
Kreativní team: Ondřej Křišťan, Marek Linhart  
Produkce kampaně: ALIEN Studio, Haike Tomková     
Režisér: Max Turek     
Filmová produkce: Boogie Films   
Animace a Obrazová Postprodukce: ALIEN Studio, Ivan Uličný    
Zvuková Postprodukce: KABELOVNA Studios 

Veronika Kučíková
Tiskové oddělení O2 Czech Republic a.s.
Za Brumlovkou 266/2, 140 22   Praha 4-Michle  
veronika.kucikova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
www.o2.cz
 
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.