O2 vylepšuje systémy, chystá proto odstávku online samoobsluhy Moje O2.

27. 9. 2018

Operátor O2 vylepšuje online samoobsluhu Moje O2 a interní systémy péče o zákazníky. V souvislosti s těmito úpravami budou od 3. do 10. října omezeny funkce mobilní aplikace a webové samoobsluhy Moje O2. V rámci plánované odstávky nepůjdou měnit tarify a také nastavovat, vypínat nebo zapínat ostatní služby.

Na běžný provoz sítě, tedy volání, posílání SMS nebo připojení k internetu nebude mít odstávka žádný vliv. Zákazníkům s jejich požadavky pomohou operátoři na call centrech i konzultanti na všech 144 prodejnách po celé republice.

O2 proto svým zákazníkům doporučuje vyřídit své požadavky v online samoobsluze do úterý 2. října. Uživatele Moje O2 o odstávce operátor zároveň informuje přímo v aplikaci, na webu, prostřednictvím e-mailů a také na sociálních sítích.

Kontakty
Jitka Pajurková


jitka.pajurkova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.