Operátor O2 pokračuje v kampani na podporu Chytré sítě. Od července se zaměří na komunikaci digitální televize O2 TV a unikátních funkcí a obsahu, které služba nabízí.
"To, že O2 TV přináší divákům unikátní obsah v podobě sportovních utkání, která nikdo jiný nevysílá, je už známá věc. V aktuální kampani chceme zákazníkům předvést i další funkce naší televize, které diváci s oblibou využívají," vysvětluje David Daneš, marketingový ředitel O2. V televizních spotech i dalších reklamních formátech chce O2 ukázat možnost třídění televizního obsahu podle žánrů i podle hodnocení IMDB. "Diváci si mohou jednoduše zvolit ten nejlepší pořad z každé žánrové kategorie, a to za období uplynulých 7 dní, kdy se lze vracet v čase," dodává Daneš s tím, že pro nové i stávající zákazníky operátor připravil možnost vyzkoušet si vyšší tarif O2 TV na dva měsíce za cenu nižšího.
Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách i nestandardní formáty - např. papírové tašky pro zákazníky nebo speciální advertorialy v televizních magazínech. V televizi budou vysílány 30s a 15s spoty na všech kanálech Prima Group.
Některý z tarifů služby O2 TV, která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, využívalo na konci března 2020 celkem 459 tisíc zákazníků. O2 TV se tak řadí mezi nejsledovanější digitální televize v Česku, což dokládá i výzkum společnosti Median za rok 2019.
Kreativní koncept: Oliver Agency
Creative leader, copywriter: Jan Štěrbák
Art Direction: Ondřej Křišťan
Režie: Dano Dekan
3D designer, VFX: Ivan Uličný
Postprodukce: Alien studio s.r.o. Bratislava
Vedení kampaně: Dagmar Mikšíková
Produkce: Michaela Pechmanová
Kontakty
Kateřina Mikšovská
Tiskové oddělení O2
katerina.miksovska@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.