O2 spouští Datomat – místo, kde zákazníci získají data zdarma. Odstartuje ho akce s nápoji Coca-Cola

10. 6. 2016

Operátor O2 na konci června spustí Datomat - místo, kde zákazníci jako odměnu za plnění různých výzev získají zdarma data navíc ke svému tarifu. Datomat odstartuje s jednoduchým úkolem - během letošních prázdnin najdou zákazníci O2 v každé půllitrové lahvi Coca-Cola a Coca-Cola Zero označené kampaňovou etiketou 50 MB mobilních dat. Pro jejich připsání stačí na webu www.datomat.cz vyplnit kód, který je pod víčkem.

"Poslední dva roky intenzivně pracujeme na pokrývání rychlým internetem 4G LTE, který je dostupný už na většině míst v České republice a zákazníkům přinášíme řadu možností, jak si rychlý internet užívat naplno. Díky Datomatu - místu, kde získají zdarma data navíc - budou moct sdílet ještě více zážitků z prázdnin prostřednictvím sociálních sítí, sledovat online videa nebo hrát online hry," říká Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentní zákazníci v O2, a dodává: "K tomu díky naší spolupráci s hudební službou Spotify budou moct poslouchat svou oblíbenou hudbu, aniž by jim poslech ubíral data z tarifu."

1,5 GB dat na prázdniny zdarma

Akce s nápoji Coca-Cola bude probíhat od 28. 6. do 31.8. Na jedno telefonní číslo lze po dobu trvání kampaně uplatnit až 30 kódů z víček 0,5l PET Coca-Cola a Coca-Cola Zero. Každý zákazník O2 tak může získat v průběhu léta 1,5 GB mobilních dat zdarma. Data navíc mohou získat jak smluvní zákazníci, tak lidé využívající předplacenou kartu O2.

Data pod víčky jsou však pouze první akcí Datomatu, O2 totiž brzy zahájí i další výzvy.

Coca Cola Datomat

Data a podklady

Název Velikost
vizual_Coca Cola_Datomat.png

Kontakty
David Solnař
Tiskové oddělení O2
david.solnar@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.