Nadace O2 inovuje program SmartUp. Nově nabízí „smart tržiště“ a prodlužuje termíny pro realizaci projektů

17. 2. 2016

Program SmartUp Nadace O2 přináší s 4. vlnou, která startuje v polovině února, několik novinek. Zjednodušuje se přihlašování projektů - v prvním kroku stačí pouze nominovat nápad. Nadace O2 zároveň spouští webové tržiště na serveruo2smartup.cz, kde mohou mladí realizátoři shánět členy do týmu, technické zázemí nebo odborné poradenství. Zároveň se prodlouží termíny pro realizaci projektů na půl roku z původních tří měsíců.

Do programu SmartUp se mohou přihlásit mladí lidé v rozmezí 15 až 26 let se svými originálními nápady s cílem zlepšit něco v jejich okolí. Ať už se jedná o zvelebení městského parku, uspořádání mezigeneračního závodu nebo třeba sestavení chirurgických trenažerů pro studenty medicíny. Všechny tyto projekty získaly finanční podporu a jejich realizátoři znalosti v rámci vzdělávacích kurzů od Nadace O2 v uplynulých měsících. Systém získávání grantů je postupný a v nejvyšší úrovni mohou žadatelé dosáhnout i na částku 100 tisíc korun. Mladí lidé se při realizaci svých nápadů učí projektovému řízení, zdokonalují svoji komunikaci a získávají kontakty na zajímavé osoby, což pro ně může být nejednou výhodou i v budoucnu na trhu práce.

.

Současná nová vlna projektů, kterou Ndace O2 spouští v polovině února, počítá s jejich realizací od 1. 7. 2016 až do 31. 12. 2016. Druhá letošní vlna je plánována na přelom srpna a září a realizace těchto projektů bude probíhat od ledna roku 2017 do konce června. "Tato změna přinese mladým lidem více času pro uskutečnění projektů. Dříve museli realizátoři stihnout svůj přihlášený projekt uskutečnit během tří měsíců, nyní budou mít celý půlrok. Realizaci projektu tak mohou lépe naplánovat třeba i s ohledem na počasí," vysvětluje výhody Jitka Heřmanová, ředitelka Nadace O2. "Mezi jednotlivými vlnami je však stále možné projekty přihlašovat. Není to tak, že se svými nápady musí mladí lidé čekat na nějaký termín," upřesňuje Jitka Heřmanová.

Do programu SmartUp se od loňského roku přihlásilo již 310 projektů a Nadace O2 mezi ně rozdělila 822 tisíc korun. V současné době mladí zájemci realizují 60 projektů. Nejčastěji bývají přihlašovány projekty z Jihomoravského, Moravskoslezského, Olomouckého a Středočeského kraje.

Kontakty
Kateřina Mikšovská
Tiskové oddělení O2
katerina.miksovska@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.