Aktuální informace k výpadku

24. 4. 2017

Aktualizace 13:20: O2 se podařilo obnovit provoz i v Praze. Počet nespojených hovorů, za které pošleme peníze na dobročinné účely, v současné chvíli analyzujeme.

Někteří naši zákazníci ve středních, západních a jižních Čechách a v části Prahy mohli mít dnes dopoledne problém se spojením hovorů. Společně s dodavatelem jsme ihned začali intenzivně pracovat na nápravě, v současné chvíli síť postupně nabíhá zpět, problémy zatím přetrvávají v jižní části Prahy. Všem dotčeným zákazníkům se omlouváme a při volání na tísňové linky doporučujeme vyjmout SIM kartu z mobilního telefonu, ten se pak automaticky přihlásí do jiné dostupné sítě

O2 se rozhodlo dnešní výpadek kompenzovat tak, že za každý neuskutečněný hovor pošle prostřednictvím své firemní Nadace O2 peníze na dobročinné účely.

Kontakty
Lucie Pecháčková


lucie.pechackova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.