Dvakrát více dat s novými tarify FREE. O2 startuje kampaň na podporu nové nabídky.

5. 2. 2019

Operátor O2 odstartoval 360° mediální kampaň na podporu nových tarifů FREE. Všem zákazníkům, kteří využijí zvýhodněnou nabídku na dva roky, dá O2 dvojnásobek dat oproti těm, kteří si pořídí nový tarif bez závazku.

Kampaň se objeví v onlinu, outdooru, na prodejnách a také v televizi, která spot odvysílá poprvé v úterý 5. února.

"V kampani ukazujeme datové světy, které zákazníkům symbolicky posílá postava Chytré sítě. Mohou si tak užívat vše, co mají na internetu rádi," popisuje ředitel marketingové komunikace v O2 David Daneš.

  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative leader, copywriter: Ondřej Klíma
  • Art Direction: Milan Vagač, Ondřej Klíma
  • Režie: Matěj Šámal
  • TV Produkce: Armada Films
  • Postprodukce: R.U.R.
  • Vedení kampaně: Dagmar Mikšíková, Kateřina Tarabová, Michaela Pechmanová (Oliver Agency)

Kontakty
Lucie Jungmannová


lucie.jungmannova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.