Doba datová je tu. O2 startuje kampaň na podporu nových tarifů nabitých daty.

4. 5. 2018

Operátor O2 vylepšil nabídku datových tarifů - od května nabízí novou tarifní řadu O2 Data a také zpětinásobil objem dat bez změny ceny v tarifech pro mladé O2 [:kůl:]. Obě nabídky nyní podpoří rozsáhlá komunikační kampaň.

Začala Doba datová

Kampaň na podporu nových tarifů O2 Data se objeví v onlinu, outdooru, tisku, na prodejnách a také v televizi a na videoserverech.

"Kreativní koncept Doba datová odkazuje na rapidní nárůst spotřeby mobilních dat v naší síti. Postava Chytré sítě ve spotu přináší zákazníkům do mobilních telefonů více dat a s nimi i spoustu zábavného obsahu, který pro ně dříve nebyl dostupný," popisuje David Daneš, který v O2 vede marketingovou komunikaci.

Hlavní dvacetivteřinový spot doplní čtyři desetivteřinové zaměřené na vybraný tarif a zvýhodněnou nabídku telefonů Huawei a notebooku Lenovo.

  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative Director: Karel Špindler
  • Idea making/Copywrite: Ondřej Klíma, Matej Chmelař, Michaela Žemlová
  • Film produkce: Armada Films
  • Režisér: Matěj Šámal
  • Kamera: Jan Cabalka
  • Postprodukce: R.U.R.
  • Sound mix: BeLoud Postproduction

BGB 20GB

Kampaň pro mladé využije i netradiční formáty

360° komunikační kampaň podpoří také nabídku O2 [:kůl:] určenou pro mladé do 26 let. "Hlavní postavou kampaně je Jonáš Čumrik (Johny Machette), se kterým dlouhodobě spolupracujeme. Jonáš se ve spotech dostane do situací, ve kterých mladým lidem nejčastěji dochází data. S tarify O2 [:kůl:] se jim to však už stávat nebude, protože v nich zpětinásobíme datové objemy," popisuje David Daneš.

Kampaň se objeví především na sociálních sítích, v online výkonnostní reklamě a na televizních stanicích Prima COOL a Óčko, kde je O2 zároveň partnerem pořadů Ukaž profil a Mixxxer. Kromě toho operátor využije i netradiční televizní a online formáty, jako například bannery v HbbTV aplikaci, Spotify nebo chatbota. Jako jedna z prvních českých firem bude O2 inzerovat také na herním webu Twitch.tv.

Tarify pro mladé bude O2 v průběhu celých prázdnin promovat také na hudebním festivalu České hrady, jehož je letos partnerem.

  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative Leader: Ondřej Klíma
  • Copywriter: Ondřej Klíma, Štěpán Smrčka
  • Film produkce: SoftPillow Productions
  • Režisér: Jan Chramosta
  • Kamera: Lubomír Krupka
  • Postprodukce: Silencio FX s.r.o.
  • Sound mix: Zvukarna.com

Kul Social

Data a podklady

Název Velikost
Bigboard_20GB.jpg
Kul_social.jpg

Kontakty
Lucie Jungmannová


lucie.jungmannova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.