Zadání OKU

Když ještě nemáte objednaný nový tarif

Nový tarif snadno objednáte na našem webu. Budete potřebovat OKU kód (ověřovací kód účastníka), který zadáte v průběhu objednávky. Nebo se stavte v některé z O2 Prodejen a jsme tu pro vás i na bezplatné lince 800 02 02 02.

Když už objednávku tarifu máte

Už jste objednali? Pro dokončení objednávky stačí do připraveného formuláře vložit OKU kód (ověřovací kód účastníka, který jste dostali od stávajícího operátora). Vyplňte prosím i všechny ostatní položky, abychom případně mohli kontaktovat.

Co je OKU kód a kde ho najdu?

Co je to OKU kód?

OKU kód (ověřovací kód účastníka) je 14místný číselný identifikátor přidělený ke každému telefonnímu číslu, které lze přenášet k jinému poskytovateli služeb, aniž byste ztratili své stávající číslo.

OKU kód mám již vygenerovaný. Kde ho najdu?

Kód naleznete v mobilní aplikaci, ve webové samoobsluze nebo na čísle vašeho stávajícího operátora.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek