Nechte si zadarmo poslat SMS, až číslo, které jste volali, bude zase dostupné.

Služba O2 Na příjmu je ideální pomocník, kdykoliv se snažíte dovolat někomu, kdo je právě nedostupný (mimo signál). Jakmile bude znova na příjmu, pošleme vám zadarmo SMS s upozorněním, že na tohle číslo už se dá zase volat. 

Jak to funguje

  1. voláte na mobilní číslo O2 a ozve se, že volaný je dočasně nedostupný (případně váš hovor "spadne" do hlasové schránky)
  2. pokud máte vy i volaný aktivovanou službu O2 Na příjmu, stačí zavěsit a čekat (případně nechat zprávu v hlasové schránce)
  3. jakmile je požadované číslo dostupné, dostanete SMS s upozorněním

Další informace

Služba se hodí například, když:

  • je volaný krátkodobě mimo signál ( např. při průjezdu tunelem…)
  • si volaný vypnul mobil
  • se volanému vypne telefon kvůli prázdné baterii

Pro zákazníky s mobilními službami O2 je služba zadarmo. 

Aktivace a deaktivace

Službu si můžete sami deaktivovat nebo znova aktivovat.

Přes SMS

- pro aktivaci pošlete SMS ve tvaru NAPRIJMU A na číslo 999235
- pro deaktivaci pošlete SMS ve tvaru NAPRIJMU D na číslo 999235

V Moje O2

Přejít do Moje O2

Hodí se službu O2 Na příjmu zkombinovat se službou O2 Spojovatelka. Ta funguje v případě, že se marně snažíte dovolat někomu, kdo má obsazeno.

Podrobné informace

Podmínky

Služba je určena všem zákazníkům mobilních služeb O2 a je zdarma.

Aby služba fungovala, musí ji mít aktivní volající i volané O2 číslo.

Služba O2 Na příjmu funguje, i když má volaný zapnuté přesměrování při nedostupnosti do hlasové schránky nebo službu Zmeškané hovory.

Služba O2 Na příjmu nefunguje, když má volaný přesměrované hovory při nedostupnosti na jiné telefonní číslo.

Služba není funkční pro:

  • pro zákazníky dočasně odpojené z jakéhokoli důvodu vyjma odpojení pro krádež
  • pro zákazníky předplacených služeb, jejichž předplacená karta má déle než 7 dní nedostatečný kredit

Maximální doba, během které bude volající informován o tom, že volaný je již dostupný, je 7 dní.

Text informační SMS se řídí jazykem, který má volající nastavený ve své hlasové schránce. Pokud žádný jazyk nastavený v hlasové schránce nemá, pak je text SMS v češtině.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek