Službu O2 Chytré hodinky podporují jen vybrané modely Apple Watch a Samsung Galaxy Watch.
Službu je možné aktivovat v modelech iPhone XS a novějších s poslední verzí iOS a současně poslední verzí watchOS. U starších modelů službu nezapojíte.
Series 4, Series 5, Series 6, Serie 7, Series 8, Series 9 a novější, Apple Watch SE a Apple Watch Ultra. Platí i pro speciální edice Hermès, Nike a Edition. Všechny modely musí být ve variantě GPS+Cellular.
Poznáte to podle červeného/oranžového kroužku na ovládacím kolečku.
Službu O2 Chytré hodinky si aktivujete přímo v aplikaci Watch v iPhone telefonu. V aplikaci zvolte možnost Mobilní data/Nastavit Mobilní data a dále postupujte podle pokynů.
Pozor! Je důležité znát svoje přihlašovací údaje do Moje O2, které budete v průběhu aktivace potřebovat. Pokud jste je zapomněli, můžete si je obnovit na přihlašovací stránce Moje O2.
Služby jsou omezené technickými možnostmi danými dodavatelem:
Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob převedení služby z původních do nových hodinek můžete využít v případě, že:
V průběhu párování nových hodinek vás systém vyzve k tzv. přenosu mobilního tarifu. Po jeho potvrzení můžete své nové hodinky začít plně používat tak, jak jste byli zvyklí.
Pokud dvoufaktorové ověření nepoužíváte, je potřeba nejdřív zrušit službu O2 Chytré hodinky (buď osobně v kterékoliv O2 Prodejně, případně nám můžete zavolat na 800 02 02 02). Pak je možné buď během párování využít možnost „Nastavit nový mobilní tarif“ nebo po dopárování hodinek v Aplikaci Watch / Mobilní data / Nastavit mobilní data.
V obou případech budete potřebovat své přihlašovací údaje do MojeO2.
Připojení k mobilní síti s Apple Watch ve variantě Cellular vyžaduje mobilní tarif (aktivní službu O2 Chytré hodinky nebo O2 Chytré hodinky pro firmy). Komunikace v mobilní síti je možná na území ČR. Apple Watch neumožňují mezinárodní roaming (s výjimkou tísňových volání).
Apple Watch Cellular můžou k tísňovému SOS volání použít mobilní připojení. Apple Watch bez připojení k mobilní síti potřebují k tísňovému SOS volání být v dosahu iPhone (připojení pomocí Bluetooth). Pokud iPhone není v dosahu, musí být Apple Watch připojené ke známé WIFI síti a musí na nich být nastavené WIFI volání.
Službu O2 Chytré hodinky si zapojíte přímo v aplikaci Galaxy Wearable v Samsung telefonu. V aplikaci zvolte možnost Nastavení hodinek/Mobilní tarify a postupujte podle pokynů v aplikaci.
Pozor! Je důležité znát své přihlašovací údaje do Moje O2. V průběhu aktivace je budete potřebovat. Pokud jste je zapomněli, snadno je obnovíte na přihlašovací stránce do Moje O2.
Samsung Galaxy s verzí Android 5.0 a vyšší (hodinky Watch 4 vyžadují verzi Andoroid vyšší než 6.0).
Samsung Watch 4 a vyšší modelové řady. Ve variantě GPS+Cellular.
Pokud si přejete využívat službu O2 Chytré hodinky v nových hodinkách, je potřeba zrušit stávající službu v původních hodinkách a následně udělat novou aktivaci služby. Pro ukončení služby můžete navštívit kteroukoliv O2 Prodejnu, kde vám naši O2 Guru s deaktivací služby pomohou, případně nám zavolejte na 800 02 02 02.
Služby jsou omezené technickými možnostmi danými dodavatelem:
Aktivaci služby O2 Chytré hodinky provedete pouze v aplikaci Watch (iPhone) nebo Galaxy Wearable (Samsung) na svém telefonu.
Deaktivaci služby provedete na kterékoliv O2 Prodejně, kde vám naši O2 Guru pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02. Pouhým smazání eSIM v aplikaci Watch nebo Galaxy Wearable nedochází ke zrušení služby.
Ne, službu O2 Chytré hodinky je možné aktivovat pouze s vybranými paušálními tarify od O2.
Službu lze aktivovat u všech tarifů mobilního volání, které obsahují datovou službu. O2 Chytré hodinky nelze přidat k tarifům:
Službu O2 Chytré hodinky nelze aktivovat ani na DUO SIM. Pokud využíváte DUO SIM, je nejprve nutné udělat výměnu DUO SIM za standardní typ SIM (plast či eSIM) a až poté provést aktivaci služby O2 Chytré hodinky.
O2 Chytré hodinky roaming nepodporují.
Služba je dostupná pouze pro zákazníky s paušálním tarifem včetně tarifů O2 Family. V případě jakýkoliv dotazů navštivte kteroukoliv O2 Prodejnu, kde vám O2 Guru s aktivací služby pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.
Pokud máte firemní telefonní číslo a chcete si aktivovat službu O2 Chytré hodinky, požádejte kontaktní osobu ve vaší společnosti o zřízení unikátního přístupu. Na vámi zadaný e-mail obdržíte registrační link pro nastavení hesla, přes které se k on-line aktivaci služby přihlásíte.
Pokud jste kontaktní osoba ve firmě a chcete uživateli firemního čísla zřídit unikátní přístup (přihlašovací údaje do Moje O2) pro aktivaci služby O2 Chytré hodinky, z domovské stránky klikněte na „Přístupy“, následně „Vytvořit přístup další osobě“ a vyberte roli „O2 Chytré hodinky“. Video návod najdete na této stránce.
Je nutné, aby vaše hodinky měly poslední verzi watchOS a podporovaly službu Cellular. Poznáte to podle červeného/oranžového kroužku na ovládacím kolečku.
Dále je potřeba mít iPhone XS nebo novější model s poslední verzí iOS.
Je nutné, aby vaše hodinky podporovaly LTE a byly z řady Samsung Galaxy Watch4 a vyšší.
Služba O2 Chytré hodinky se Samsung Watch je kompatibilní jen s telefony značky Samsung.
Pro službu O2 Chytré hodinky není třeba mít v hodinkách nahranou SIM. Virtuální profil SIM karty se vytvoří a nahraje automaticky v průběhu prováděné aktivace.
Funkčnost garantujeme pouze u hodinek (Apple a Samsung) zakoupených z oficiální české distribuce.
Doporučujeme vybrat možnost Tovární nastavení se zachováním eSIM. Hodinky se obnoví, ale eSIM vč. služby O2 Chytré hodinky zůstane zachována a vy následně můžete službu využívat i na dále.
Vyberte možnost Tovární nastavení se smazáním eSIM. Pozor! eSIM se z hodinek smaže, ale služba O2 Chytré hodinky zůstane aktivní. Její zrušení můžete provést na kterékoliv O2 Prodejně, případně nám zavolejte na 800 02 02 02.
Pokud v Moje O2 vidíte na konkrétním telefonním čísle službu O2 Chytré hodinky aktivní a v aplikaci Samsung „Galaxy Wearable“ nebo u iPhone v aplikaci „Watch“ eSIM ji nevidíte, doporučujeme zavřít aplikaci a restartovat mobilní telefon. Pokud stále nevidíte aktivní předplatné, je nutné hodinky "odpárovat" a napárovat je znovu.
V případě přetrvávajících problémů navštivte jakoukoliv O2 Prodejnu nebo nám zavolejte na 800 02 02 02.
Není to možné. K jednomu telefonnímu číslu (mobilnímu telefonu) lze aktivovat pouze jednu službu O2 Chytré hodinky, pokud máte více chytrých hodinek, je potřeba si vybrat jedny, které chcete mít se službou aktivní.
Hodinky spárujte s novým telefonem dle pokynů výrobce. Služba O2 Chytré hodinky vám zůstane aktivní. Podmínkou je, že v novém telefonu požíváte původní telefonní číslo.
Zkuste jednu z těchto stránek: