Aktivace a nastavení služby O2 Chytré hodinky

Službu O2 Chytré hodinky podporují jen vybrané modely Apple Watch a Samsung Galaxy Watch.

Jak aktivovat službu O2 chytré hodinky?

Které iPhony podporují službu O2 Chytré hodinky?
Které modely Apple Watch podporují službu O2 Chytré hodinky?
Jak aktivovat službu O2 Chytré hodinky na Apple zařízeních?
Které služby můžu přes Apple Watch využívat?
Koupil jsem si nové hodinky, jak si stávající službu převedu na nové hodinky?
Kde můžu s Apple Watch komunikovat v mobilní síti LTE?

Služba a tarify

Jak aktivovat nebo deaktivovat službu O2 Chytré hodinky?
Mám mobilní tarif u jiného operátora. Mohu si hodinky koupit u O2 a spárovat se svým telefonem?
U jakých tarifů je možné O2 Chytré hodinky aktivovat?
Jak fungují hodinky Samsung v roamingu?
Jak fungují hodinky Apple v roamingu?
Jsou O2 Chytré hodinky dostupné pro zákazníky s předplacenou službou nebo O2 Family?
Jak aktivuji službu na firemním čísle a jak udělím unikátní přístup pro další osoby ve firmě?

Zařízení

Které chytré hodinky službu podporují?
Potřebuji mít v hodinkách nahranou SIM?
Budou mi fungovat hodinky zakoupené v zahraničí?

Řešení různých situací

Co se stane se službou O2 Chytré hodinky a eSIM, pokud dám hodinky do továrního nastavení?
Co mám dělat, pokud vidím, že mám službu již aktivní, ale nemám žádnou aktivní eSIM v hodinkách?
Je možné v rámci jednoho mobilního čísla využívat službu O2 Chytré hodinky na více hodinkách?
Mám nový mobilní telefon a chci s ním spárovat hodinky s aktivní službou O2 Chytré hodinky, jak mám postupovat?

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek