Online v Moje O2 pro zákazníky s paušálním tarifem
O výměnu SIM karty můžete kdykoli požádat v Moje O2 a to v případě, že chcete vyměnit SIM či eSIM vázanou na paušální tarif:
- Přihlaste se do Moje O2 a vyberte tarif, pro který chcete SIM kartu vyměnit
- V detailu tarifu klikněte na Vyměnit SIM/eSIM kartu
- Vyberte typ SIM karty, o který máte zájem (plastovou nebo elektronickou eSIM), objeví se informace o jednorázovém poplatku za výměnu, klikněte na Pokračovat
Online výměna plastové SIM
- Vyberte si způsob doručení plastové SIM karty. Doručení do O2 Prodejny máte zdarma, stačí dát Osobní odběr na výdejním místě a pak kliknout na Vybrat výdejní místo.
- Zadejte svou adresu pro zobrazení nejbližších výdejních míst a zaškrtněte volbu O2 Prodejna. Po výběru (modře podbarvené výdejní místo) klikněte na Zvolit výdejní místo.
- Teď bude potřeba zadat, kdo SIM kartu v O2 Prodejně vyzvedne. Pokud bude zboží vyzvedávat někdo jiný než vy, v kolonce Kam chcete zboží doručit klikněte na Změnit a vyplňte kontaktní údaje toho, kdo SIM kartu převezme.
- Upozornění: Do objednávky zadejte aktivní telefonní číslo. Na uvedené číslo vám zašleme PIN, který budete potřebovat k vyzvednutí SIM karty.
- Zkontrolujte si, kdo a kde bude kartu vyzvedávat, a klikněte na Pokračovat pro dokončení objednávky.
- Počkejte na SMS s výzvou k vyzvednutí. SIM kartu většinou doručíme do druhého dne.
- Nejpozději do 7 dnů je potřeba balíček převzít, jinak objednávku stornujeme a celý procesem objednávky SIM kartu budete muset projít znovu.
Online výměna eSIM
- Pro výměnu SIM na eSIM potřebujete aktivní O2 ID na původním telefonním, a to z důvodu ochrany zákazníků před hackerskými útoky. Pokud O2 ID nemáte aktivní a nemůžete se jím tedy ověřit, musíme vás ověřit na kterékoliv O2 Prodejně, kde s vámi výměnu dokončíme.
- Poté, co si o výměnu eSIM zažádáte v aplikaci Moje O2, ji také najdete přímo v Moje O2 pod vaším telefonním číslem.
- Počkejte na SMS či email, že váš požadavek byl vyřízen (obvykle to stihneme do 15 minut).
- Připojte svůj telefon k WiFi a novou eSIM si do něj stáhnete (obvykle stačí načíst QR kód fotoaparátem a telefon vás již provede samotným dokončením. Doporučujeme postupovat dle návodu výrobce telefonu).
Pokud potřebujeme vyměnit SIM kartu na předplacené službě, navštivte prosím kteroukoliv O2 Prodejnu.