Kdy a jak si vyměnit SIM kartu

Nejčastější případy, kdy je potřeba vyměnit starou SIM za novou

  • telefon nebo SIM kartu jste ztratili nebo vám je někdo ukradl (podívejte se, co dělat)
  • nově chcete místo plastové SIM využívat elektronický typ SIM karty, tedy eSIM
  • vaše SIM karta je poškozená
  • chcete, aby se vaše SIM karta dokázala připojit k LTE nebo 5G síti
  • do nového telefonu potřebujete jinou velikost SIM karty
  • chcete druhou SIM kartu se stejným telefonním číslem, pak je tu služba DUO SIM (v tomto případě je vždy nutné navštívit kteroukoliv O2 Prodejnu)

SIM kartu vám rádi vyměníme, cenu za výměnu SIM karty připočteme k příští faktuře.

Tři způsoby, jak si SIM kartu vyměnit

Online v Moje O2 pro zákazníky s paušálním tarifem

O výměnu SIM karty můžete kdykoli požádat v Moje O2 a to v případě, že chcete vyměnit SIM či eSIM vázanou na paušální tarif:

  1. Přihlaste se do Moje O2 a vyberte tarif, pro který chcete SIM kartu vyměnit
  2. V detailu tarifu klikněte na Vyměnit SIM/eSIM kartu
  3. Vyberte typ SIM karty, o který máte zájem (plastovou nebo elektronickou eSIM), objeví se informace o jednorázovém poplatku za výměnu, klikněte na Pokračovat
 
Online výměna plastové SIM
  1. Vyberte si způsob doručení plastové SIM karty. Doručení do O2 Prodejny máte zdarma, stačí dát Osobní odběr na výdejním místě a pak kliknout na Vybrat výdejní místo.
  2. Zadejte svou adresu pro zobrazení nejbližších výdejních míst a zaškrtněte volbu O2 Prodejna. Po výběru (modře podbarvené výdejní místo) klikněte na Zvolit výdejní místo.
  3. Teď bude potřeba zadat, kdo SIM kartu v O2 Prodejně vyzvedne. Pokud bude zboží vyzvedávat někdo jiný než vy, v kolonce Kam chcete zboží doručit klikněte na Změnit a vyplňte kontaktní údaje toho, kdo SIM kartu převezme.
  4. Upozornění: Do objednávky zadejte aktivní telefonní číslo. Na uvedené číslo vám zašleme PIN, který budete potřebovat k vyzvednutí SIM karty.
  5. Zkontrolujte si, kdo a kde bude kartu vyzvedávat, a klikněte na Pokračovat pro dokončení objednávky.
  6. Počkejte na SMS s výzvou k vyzvednutí. SIM kartu většinou doručíme do druhého dne.
  7. Nejpozději do 7 dnů je potřeba balíček převzít, jinak objednávku stornujeme a celý procesem objednávky SIM kartu budete muset projít znovu.
 
Online výměna eSIM
  1. Pro výměnu SIM na eSIM potřebujete aktivní O2 ID na původním telefonním, a to z důvodu ochrany zákazníků před hackerskými útoky. Pokud O2 ID nemáte aktivní a nemůžete se jím tedy ověřit, musíme vás ověřit na kterékoliv O2 Prodejně, kde s vámi výměnu dokončíme.
  2. Poté, co si o výměnu eSIM zažádáte v aplikaci Moje O2, ji také najdete přímo v Moje O2 pod vaším telefonním číslem.
  3. Počkejte na SMS či email, že váš požadavek byl vyřízen (obvykle to stihneme do 15 minut).
  4. Připojte svůj telefon k WiFi a novou eSIM si do něj stáhnete (obvykle stačí načíst QR kód fotoaparátem a telefon vás již provede samotným dokončením. Doporučujeme postupovat dle návodu výrobce telefonu).

Pokud potřebujeme vyměnit SIM kartu na předplacené službě, navštivte prosím kteroukoliv O2 Prodejnu.

Telefonicky na lince Péče o zákazníky

Zavolejte na bezplatnou linku 800 02 02 02. Naši operátoři se o vás postarají a novou SIM s vámi vyřídí.

Osobně v každé O2 Prodejně

Stavte se v jakékoliv O2 Prodejně. SIM kartu vám vyměníme na počkání, stačí ukázat občanku.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek