Svůj tarif snadno zjistíte po přihlášení do Moje O2. Tarif můžete změnit jednou za zúčtovací období. Jaké je vaše zúčtovací období, najdete v sekci Vyúčtování. Většinou to bývá jeden měsíc.
Tarif můžete změnit na jiný, i pokud na tom stávajícím máte závazek, například zvýhodněný tarif na dva roky.
Jakmile vaši žádost zpracujeme, pošleme vám potvrzení v SMS nebo e-mailem. Všechny změny najdete taky v historii objednávek v Moje O2, stejně jako veškeré dokumenty k aktivaci nového tarifu.
Změna tarifu je bez poplatku. Za nový tarif platíte jen za dny, kdy už byl aktivní. V prvním vyúčtování po změně proto najdete vyúčtování tzv. poměrnou částí - dny se starým tarifem vám budeme účtovat odděleně od tarifu nového.
Co ještě umí Moje O2?
Zkuste jednu z těchto stránek: