Službu Hlasová schránka si můžete zařídit u každé telefonní přípojky. Zapnout si ji můžete v Moje O2 nebo v O2 Prodejnách.
První nastavení hlasové schránky
Při prvním volání do své hlasové schránky vás systém vyzve k nastavení hesla a k nahrání zprávy pro volající. Do hlasové schránky volejte poprvé z čísla, ke kterému byla zřízená.
Jak nastavit heslo hlasové schránky
Heslo vás chrání před neoprávněným přístupem jiné osoby. Budete ho ale také potřebovat pro přístup do schránky z jiného telefonu nebo ze zahraničí. Při tvorbě hesla pamatujte, že musí splňovat následující podmínky:
- Obsahuje pouze číselné znaky (0-9).
- Má nejméně 4 a nejvýše 6 znaků.
- Znaky se mohou opakovat, ale nesmějí být všechny stejné.
- Číselná řada nejde těsně po sobě (např. 1, 2, 3 a 4).
Přesměrování hovorů do hlasové schránky pro pevné linky
Pro vaše pohodlí jsme nasměrování vašich hovorů do schránky přednastavili. Pokud hovor nepřijmete do 25 sekund, je automaticky přesměrován do schránky.
Další nastavení můžete ovlivňovat odesláním kódů jako hovor.
Kódy pro zákazníky s pevným telefonem:
Kde <cilove cislo> je 960 a číslo vašeho telefonu. Pro nastavení okamžitého přesměrování do hlasové schránky tedy např. zadáte: *21*960412333555#
Další nastavení hlasové schránky
Další úpravy můžete provádět přímo v menu hlasové schránky. V menu lze také nastavovat službu Doručenka.
Menu hlasové schránky pro pevné linky si můžete zobrazit pomocí Hlasová schránka pro zákazníky s tarifem.
Potřebujete-li nastavit nebo změnit e‑mailovou adresu pro doručování vzkazů, napište nám na cc_helpdesk.cz@o2.cz .