Předplacená služba Oneplay

Předplacená varianta služby Oneplay se hradí předem platební kartou. Po úspěšné platbě je předplatné aktivní a můžete ihned sledovat.

Předplacenou variantu lze aktivovat při nákupu služby na www.o2.cz/oneplay

Mohlo by vás zajímat

V čem se liší předplacená služba Oneplay od té na fakturu?

Mimo způsob platby se předplacená služba Oneplay liší od té na fakturu v  těchto bodech: 

  • Tarifní plán Maximum v  předplacené variantě nenabízí kanály pro dospělé. 

  • Předplacené tarifní plány nelze přidat do O2 Spolu a využít tak slevu na službu.

Které balíčky si k předplacenému Oneplay můžu aktivovat?

K předplacené službě Oneplay jdou aktivovat všechny nabízené balíčky. 

Jak zjistím platnost nebo stav předplatného Oneplay?
  1. Přihlaste se do Moje O2  na účet, kde máte předplacené Oneplay.
  2. Vyberte vaši předplacenou službu Oneplay.
  3. V hlavním přehledu naleznete veškeré informace o předplatném.
Jak si změnit tarifní plán u předplaceného Oneplay?
  • V tuto chvíli není možné změnit tarifní plán u předplaceného Oneplay. 
  • Pokud chcete tarif změnit, je nutné nejprve zrušit stávající předplatné a po vypršení předplatného aktivovat nové. 
  • Pokud chcete využívat Oneplay v paušální variantě a platit v měsíčním vyúčtování, je nutné ukončit předplatné a zřídit novou službu se smlouvou. 
Nepamatuji si přihlašovací údaje do Oneplay

Přihlašovací údaje k Oneplay jsou totožné s údaji pro přihlášení do Moje O2.

  • Pokud si nepamatujete heslo, v aplikaci Oneplay klikněte na „Přihlášení“ a následně na „Zapomenuté heslo“. Po zadání vaší e-mailové adresy se vám přijde e-mail pro obnovu hesla. 
  • Pokud si nepamatujete svou e-mailovou adresu pro přihlášení (O₂ ID), navštivte některou z O₂ prodejen. Pokud si e-mailem jen nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.
Jak řešit problém s nefunkční platbou u předplaceného Oneplay?

Pokud byla platba za předplatné neúspěšná, zkontrolujte následující nastavení Vaší platební karty:

Aktivní a povolené platby přes internet 

  • Ujistěte se, že máte povolené platby přes internet a že máte dostatečný limit pro tyto platby. 

Aktivní služba 3D Secure 

  • Ověřte, zda máte aktivní službu 3D Secure, která je často vyžadována pro online platby. 

Nastavené MO/TO platby 

  • Zkontrolujte, zda máte povolené MO/TO platby (platby na dálku). 

Dostatek financí na účtu 

  • Ujistěte se, že máte na svém účtu dostatečný finanční obnos pro provedení platby.

Pokud se i nadále nedaří platbu provést, ověřte u vaší banky, zda máte platební kartu správně nastavenou. 

Obnovení platby probíhá vždy ve stejný den v měsíci. Pokud si aktivujete předplatné například 5. 1., platba se každý měsíc strhne 5. den. Pokud se platba neprovede, předplacené Oneplay se automaticky zruší. Pro pokračování je nutné službu znovu zakoupit.

Jak si změním platební kartu nebo metodu platby?
  1. Přihlaste se do Moje O2 na účet, kde máte předplacené Oneplay.
  2. Vyberte vaši předplacenou službu Oneplay.
  3. V hlavním přehledu vpravo klikněte na Spravovat platební kartu.
  4. Budete přesměrováni na správu platební karty, kde vyberte možnost Změnit platební kartu
  5. Následně povolte ověření karty platbou za 1 Kč (po ověření Vám tuto částku opět vrátíme na účet) a klikněte na Pokračovat.
  6. Poté budete přesměrováni na platební bránu, kde zadáte nové údaje platební karty.
  7. Jakmile se načtou vaše platební údaje, zobrazí se Vám hláška: „Ověřovací platba úspěšně proběhla“.
Jak si zruším předplacené Oneplay?

Zrušení předplatného lze provést pouze v samoobsluze Moje O2.

  1. Přihlaste se do Moje O2 na účet, kde máte předplacené Oneplay.
  2. Vyberte vaši předplacenou službu Oneplay.
  3. V sekci Informace o předplatném klikněte na Zrušit předplatné.
  4. Potvrďte zrušení.
  5. Zobrazí se informační okno potvrzující zrušení platby, kde uvidíte datum ukončení služby.
Tarifní plán Sport Mini

Sport Mini obsahuje 26 kanálů a je veřejně neprodejný.

  • Při zrušení nebo změně předplaceného i paušálního tarifního plánu Sport Mini již nelze tuto službu zpětně aktivovat. 

  • Nelze k němu aktivovat žádné balíčky (HBO a Max/Rodinné sledování). 

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek