Pokud byla platba za předplatné neúspěšná, zkontrolujte následující nastavení Vaší platební karty:
Aktivní a povolené platby přes internet
- Ujistěte se, že máte povolené platby přes internet a že máte dostatečný limit pro tyto platby.
Aktivní služba 3D Secure
- Ověřte, zda máte aktivní službu 3D Secure, která je často vyžadována pro online platby.
Nastavené MO/TO platby
- Zkontrolujte, zda máte povolené MO/TO platby (platby na dálku).
Dostatek financí na účtu
- Ujistěte se, že máte na svém účtu dostatečný finanční obnos pro provedení platby.
Pokud se i nadále nedaří platbu provést, ověřte u vaší banky, zda máte platební kartu správně nastavenou.
Obnovení platby probíhá vždy ve stejný den v měsíci. Pokud si aktivujete předplatné například 5. 1., platba se každý měsíc strhne 5. den. Pokud se platba neprovede, předplacené Oneplay se automaticky zruší. Pro pokračování je nutné službu znovu zakoupit.