Přehrávání je nekvalitní nebo vůbec nefunguje, případně máte v chytré televizi problém s aplikací O2 TV 

  1. Funguje vám správně internet?

    Při potížích s internetem se prosím obraťte přímo na jeho poskytovatele. Internet od O2 zkontrolujte pomocí diagnostiky.

  2. Restartujte modem a pak i chytrou televizi.
    1. Nejdřív odpojením od napájení restartujte modem. Jak na restart modemu?
    2. Až modem naběhne zpátky, restartujte i samotnou televizi. Stačí ji na chvilku vypojit z elektrické zásuvky tak, aby na ní všechno zhaslo.
  3. Jaký problém s aplikací O2 TV v chytré televizi řešíte?

    Přehrávání je nekvalitní (zasekávání obrazu nebo zvuku, rozmazaný obraz, nízké rozlišení obrazu…).

    Ověřte si u chytré televize rychlost a kvalitu internetového připojení.

    Přehrávání je nefunkční nebo nefungují některé funkce (černá obrazovka, nefunkční přetáčení…).

    Postupujte podle toho, kterou chytrou televizi máte:

Ověření rychlosti a kvality internetového připojení v chytré televizi
Chytrá televize se systémem Android / Google TV
Chytrá televize Samsung se systémem Tizen
Chytrá televize LG se systémem webOS

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

O2 TV se mění na Oneplay, televizi a VOD platformu v jednom
O2 TV se mění na Oneplay

Zákazníky O2 TV na Oneplay postupně převedeme. Do té doby zůstává O2 TV Podpora stále k dispozici a pomůže vám vyřešit vaše potíže.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek