Nemůžu se přihlásit do O2 TV

  1. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací uživatelského jména a hesla.

    Přihlaste se přes O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou stejné jako pro přihlášení do Moje O2. Jejich správnost ověříte, když se s nimi zkusíte přihlásit do Moje O2.

    Obrazovka s neplatným přihlášením do O2 TV

  2. Zapomněli jste heslo?

    Pokud jste na přihlašovací stránce O2 TV, klikněte na „Zapomenuté heslo“. Nebo si heslo obnovte přes tenhle odkaz.

    Volba zapomenutého hesla u přihlášení

    Vyplňte svůj e-mail (O2 ID), který jste použili při registraci do Moje O2 a klikněte na „Odeslat e-mail“.

    Zadání e-mailu pro obnovení hesla

    Na e-mail vám pošleme odkaz, který použijete k vytvoření nového hesla pro přihlášení do O2 TV (Moje O2).

    Potvrzení o odeslání e-mailu pro obnovu hesla

  3. Nemáte registraci do Moje O2 nebo si nepamatujete e-mail pro přihlášení?

    V tom případě přejděte na tuhle stránku. V mobilní aplikaci Moje O2 si potřebné údaje pro přihlášení zřídíte.

    Nebo se stavte v některé z O2 Prodejen.

    Obrazovka pro zapomenuté přihlašovací údaje

Mohlo by vás zajímat

Dokončení registrace do Moje O2

Pokud si na našem webu objednáte O2 služby, vyzveme vás přímo v průběhu objednávky k registraci do Moje O2. Budete k tomu potřebovat kontaktní údaje a e-mail, přes který se budete do Moje O2 přihlašovat. V případě digitálního ověření vás ještě vyzveme k vytvoření hesla.

  • Pokud jste během digitálního ověření heslo nevyplňovali nebo registraci nedokončili, pošleme vám e-mailem odkaz pro dokončení registrace do Moje O2.
  • E-mail jste v doručené poště nenašli? Podívejte se prosím do složky Spam nebo Nevyžádaná pošta.
  • Platnost registračního odkazu je 72 hodin, proto dokončení registrace zbytečně neodkládejte.
  • Pokud vám ale platnost odkazu vypršela, nic se neděje. Postupujte podle návodu.

Bez dokončené registrace se do Moje O2 (a tedy ani do O2 TV) nepřihlásíte.

Změna O2 ID nebo nová registrace

Změnu O2 ID (e-mail) nebo registraci do Moje O2 zvládnete i dodatečně. Jednoduše online přes digitální ověření v mobilní aplikaci Moje O2.

Postup můžete využít, pokud si O2 ID (e-mail) nepamatujete, nebo nemáte registraci do Moje O2.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek