Nemůžu se přihlásit do aplikace O2 TV

  1. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací uživatelského jména a hesla.

    Přihlaste se pomocí O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou stejné jako pro přihlášení do Moje O2. Jejich správnost snadno ověříte, když se s nimi zkusíte přihlásit do Moje O2 .

    Ukázka zadání špatných přihlašovacích údajů

  2. Zapomněli jste heslo?

    Pokud jste na přihlašovací stránce O2 TV, klikněte na „Zapomenuté heslo“. Případně si heslo obnovte přes tenhle odkaz.

    Položka zapomenuté heslo u přihlášení

    Vyplňte e-mail (O2 ID), který jste použili při registraci do Moje O2 a klikněte na „Poslat e-mailem“.

    Zadání e-mailu pro obnovení hesla

    Na e-mail vám pošleme odkaz, přes který si nastavíte nové heslo pro přihlášení do O2 TV (Moje O2).

    Potvrzení o odeslání e-mailu pro obnovu hesla

  3. Nepamatujete si e-mail pro přihlášení?

    Pokud si nepamatujete svou e-mailovou adresu pro přihlášení (O₂ ID), stavte se v některé z O Prodejen.

    Pokud si e-mailem nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.

Mohlo by vás zajímat

Dokončení registrace do Moje O2
O2 TV se mění na Oneplay, televizi a VOD platformu v jednom
O2 TV se mění na Oneplay

Zákazníky O2 TV na Oneplay postupně převedeme. Do té doby zůstává O2 TV Podpora stále k dispozici a pomůže vám vyřešit vaše potíže.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek