Nákupní PIN potřebujete, když si chcete něco půjčit v naší Videotéce. PIN slouží k zabezpečení před nevyžádaným objednáním placených titulů (např. objednávky dětí).
Pro případ, že jste v minulosti nákupní PIN měnili a už si ho nepamatujete, můžete si ho změnit na nový nebo PIN jednoduše resetovat.
Jak nákupní PIN změnit, najdete v předchozích bodech.
PIN se bude v Moje O2 resetovat na výchozí číslo, které je uvedené nad zaklikávacím políčkem Reset PINu.
Půjčení filmů a seriálů z O2 Videotéky v aplikaci O2 TV 2.0 v mobilu nebo tabletu není podporované.
Fim si můžete půjčit na webu o2tv.cz nebo v O2 TV set-top boxu.
V O2 Videotéce v sekci „Zapůjčené“ se vám pak zobrazí všechny půjčené tituly.
Zkuste některou z těchhle stránek: