Převod čísla na společnost z jiné firmy

Postup pro správce

Návod

Převod telefonního čísla spouští původní zaměstnavatel, který je Správcem telefonních čísel. V Moje O2 vygeneruje žádost o převedení telefonního čísla. Bude potřebovat znát kontaktní e-mail a telefonní číslo Správce služebních SIM karet nového zaměstnavatele.

  1. Obdržíte e-mailovou žádost o převedení čísla

    Převod čísla

  2. Kliknete na „pokračovat v žádosti“ a na uvedené kontaktní telefonní číslo přijde potvrzovací SMS kód 
  3. Po zadání správného kódu se zobrazí tlačítko pokračovat
  4. Moje O2 vás vyzve k přihlášení
  5. Zobrazí se vám úvodní stránka Moje O2. Rozpracovanou objednávku na převod čísla naleznete v košíku
  6. Vyberete referenční číslo, pod kterým se vám bude číslo účtovat
  7. Vyberte nový tarif, který číslo bude využívat
  8. Zobrazí se rekapitulace objednávky

    Uvidíte následující informace:

    • odkud číslo přichází
    • jaké služby nově nastavujete
    • o jaké služby číslo přichází
  9. V dalším kroku vyberete, zda a jak chcete být informováni o stavu objednávky
  10. Teď už stačí jen odsouhlasit všeobecné podmínky a objednávku dokončíte