Převod čísla na odcházejícího zaměstnance 

Postup pro zaměstnance

Jste odcházející zaměstnanec a přejete si ponechat telefonní číslo u O2. Nově bude číslo vedeno na fyzickou osobu.

Návod

  1. Požádejte svého zaměstnavatele o převod telefonního čísla

    V prvním kroku bude zapotřebí nahlásit svojí soukromou e-mailovou adresu a telefonní číslo pro vygenerování ověřovacího kódu.

  2. Obdržíte e-mailovou žádost o převedení čísla

    Převod čísla

  3. Kliknete na „pokračovat v žádosti“ a na uvedené kontaktní telefonní číslo přijde potvrzovací SMS kód
  4. Po zadání správného kódu se zobrazí tlačítko pokračovat
  5. Moje O2 vás vyzve k přihlášení
  6. Pokud ještě nemáte aktivní uživatelský účet je zapotřebí provést digitální identifikaci
  7. Zobrazí se vám úvodní stránka Moje O2. Rozpracovanou objednávku na převod čísla naleznete v košíku

    Převod čísla

  8. Vyberete referenční číslo, pod kterým se vám bude číslo účtovat
  9. Vyberte nový tarif, který číslo bude využívat
  10. Zobrazí se rekapitulace objednávky

    Uvidíte, odkud číslo přichází, jaké služby nově nastavujete a o jaké služby číslo přichází.

  11. V dalším kroku vyberete, zda a jak chcete být informováni o stavu objednávky
  12. Teď už stačí jen odsouhlasit všeobecné podmínky a objednávku dokončíte