Moje O₂
Přejít do Moje O₂
Co umí Moje O₂
Zkontrolovat vyúčtování
Stav a dobití kreditu
Přikoupit data navíc
Stáhnout mobilní aplikaci
MENU
Osobní
Podnikatelé a firmy
Hledat
Košík
Moje O₂
O₂ Spolu
Tarify
Internet
O₂ TV
Telefony a zařízení
Podpora
Sledovat O₂ TV
O₂ Knihovna
Osobní
Podnikatelé a firmy
Využíváte naše služby?
Zavřít
MENU
Domů
Podpora
Moje O2 pro firmy
Nová služba eSIM
Nová služba eSIM
Jak objednat a aktivovat eSIM? Celý postup najdete v návodu.
Návod
V objednávce na novou službu zaklikněte „Místo plastové SIM karty chci elektronickou SIM kartu (eSIM)“.
Po aktivaci služby se proklikněte do detailu služby a v sekci SIM/eSIM klikněte na tlačítko „Zobrazit eSIM“.
Po aktivaci služby se proklikněte do detailu služby a v sekci SIM/eSIM klikněte na tlačítko „Zobrazit eSIM“.
Pokud měníte SIM u svého čísla, nejrychlejší způsob je vyfotit si QR kód.
Druhá možnost (vhodná při výměně SIM u jiného čísla, např. zaměstnance) je kliknout na „Poslat PDF s QR kódem“.
Zaheslované PDF dorazí na vaši e-mailovou adresu. Pro heslo lze zvolit vaše kontaktní číslo nebo číslo, u kterého k výměně dochází.
Vstupte do e-mailu, kde najdete přiložený PDF soubor s QR kódem a postupem aktivace eSIM.
Otevřete si PDF soubor. PDF soubor je zaheslován. Zadejte heslo, které dorazilo na vaše telefonní číslo ve formě SMS.
Po zadání hesla se vám zobrazí QR kód vaší eSIM i s návodem pro instalaci.
Nenašli jste, co jste hledali?
Zkuste jednu z těchhle stránek:
Moje O2 pro firmy
O2 PROfi
Internet Business
Barevné linky
Cloudová řešení
Hromadné SMS
Zálohování dat
Kybernetická bezpečnost
Office 365
Car Control
Ceníky a dokumenty
Kontakty
Zpátky na hlavní stránku podpory
Potřebujete poradit?
Napište nám
Aplikace Moje O2
Online chat (8:00 - 19:00)
Datová schránka (ID d79ch2h)
Stavte se osobně
Najít nejbližší prodejnu