VoIP telefony koupené jinde než u O2

Zatímco VoIP telefony od O2 dostanete automaticky nastavené tak, abyste je mohli rovnou používat, u vlastního telefonu je potřeba všechno nastavit manuálně. Jak na to?

Manuální nastavení vlastního VoIP telefonu

Tady najdete stručný návod na to, jak si poradit s manuálním nastavením vlastního VoIP telefonu. Důležité upozornění: pokud nebude zabezpečení dostatečné, O2 za případné zneužití zařízení nebo služby nenese odpovědnost.

Manuální nastavení a zabezpečení

Pro zajištění správného fungovaní služby ale bude nutné zajistit její zabezpečení a správně nastavit všechny parametry. 

Co všechno bude potřeba nastavit? Všechny nutné parametry najdete v připojené tabulce. Zároveň je nutné si vygenerovat přihlašovací údaje k SIP účtu. 

                                     Nastavení vlastního VoIP telefonu: 

Display Name/User Name/User ID

+420xxxx – viz přidělené číslo

Authenticate ID/Register Name

viz Přihlašovací jméno vygenerované v Moje O2*

Authenticate Password

viz Heslo vygenerované v Moje O2*

SIP Server

voipmenu.cz

Outbound Proxy Server

viz Proxy vygenerované v Moje O2*

Porty

5060 protokolu UDP

Kodek

G.711a-law, G.722 a T.38

Paketizační perioda

20 ms

DTMF

outbound using RTP, payload type 101

QoS pro SIP

CS3 – class selector 3

QoS pro RTP

EF – expedited forwarding

NTP server

ntp.voipconf.cz, ntp.o2isp.cz

*Generování SIP údajů v Moje O2 – sekce Pomoc a podpora na službě, ke které se požaduje zprovoznění vlastního VoIP telefonu

Malá IP telefon 2

Jak je to s technickou podporou

Protože použití vlastních zařízení nedoporučujeme, není možné využít ani bezplatnou technickou podporu. 

Případné telefonické konzultace nebo dokonce výjezd technika jsou zpoplatněné. Ani tehdy ale u VoIP telefonu, který nebyl koupený nebo pronajatý od O2, nelze garantovat jeho zprovoznění.

Kontakt na placenou telefonickou linku technické podpory – Nadstandardní uživatelská podpora najdete tady:  O2 | Podpora | Nadstandardní uživatelská podpora. Podmínky placeného výjezdu technika najdete v Ceníku volitelných služeb. 

 

Rozmysleli jste si to? Pořád ještě si můžete koupit nebo pronajmout VoIP telefon přímo od O2. Stačí zavolat na bezplatnou linku 800 02 02 02 nebo se stavit v některé O2 Prodejně. Rádi vám pomůžeme vybrat ten nejvhodnější.