Změna tarifů internetu

Jak si změním internetový tarif?

Tarif internetu na doma a do kanceláře si můžete jednou za účtovací období změnit sami ve webovém Moje O2.

  1. Vyberte konkrétní tarif

    Nejdřív najděte svůj tarif, který chcete změnit, a podívejte se na jeho detailní nastavení.

  2. Přejděte do nastavení tarifu

    V sekci Informace o tarifu klikněte na možnost Změnit

  3. Potvrzení nabídky

    Automaticky se vám zobrazí nejvýhodnější dostupná nabídka nového tarifu. Nabídku potvrďte a tarif vám nejpozději do 24 hodin změníme.

  4. Tarif přesně podle vašich potřeb

    Nenašli jste v naší nabídce tarif, který by vám vyhovoval? Zavolejte nám na linku 800 020 202 a společně najdeme tarif na míru přímo pro vás.

Tip: Pokud máte tarif Internet OPTIMAL HD na bezdrátové síti (přes LTE modem), možnost změny tarifu v Moje O2 není dostupná.


Ozvěte se nám prosím na 800 02 02 02, změnu s vámi vyřešíme po telefonu.
O2 internet

Potřebujete rychlejší internet nebo výkonnější Wi-Fi

Díky optické síti, 5G a dalším technologiím garantujeme 99% pokrytí. Výkonné modemy, jako je např. O2 Smart Box, pokryjí signálem Wi-Fi celou domácnost a připojí až desítky zařízení současně.

Chat Eva
Pomůžeme vám online

Na většinu dotazů vám kdykoliv ráda odpoví naše virtuální asistentka Eva nebo specialista O2 Guru.