Zapojení modemu s novou SIM kartou

Postup pro zapojení

Pořídili jste si nový modem bez SIM karty? Potřebujete dát do modemu novou SIM? Podívejte se, jak postupovat, pokud jste si modem nebo SIM kartu pro služby Internet Air a Internet Air Fix koupili samostatně.

  1. Na SIM vypněte PIN kód

    SIM kartu se službou Internet Air nebo Air Fix vložte do mobilu. Pokud vás telefon vyzve k zadání PIN kódu, zadejte čtyřmístný PIN PIN kód naleznete pod stíracím políčkem na kartě, ze které byla SIM vylomena. a následně PIN vypněte v Nastavení telefonu.

  2. Vložte SIM do modemu

    SIM kartu vložte do modemu tak, aby byl nápis „O2“ viditelný shora.

    Vložení SIM karty do modemu

  3. SIM zacvakněte do modemu

    SIM kartu zasuňte do správného slotu a dotlačte tak, abyste slyšeli dvojité cvaknutí. Ujistěte se, že SIM z modemu nijak nevyčnívá.

    Správně

    Správné zastrčení SIM

    Špatně

    Špatné zastrčení SIM

  4. Nastavte přístupový bod k internetu

    Pokud máte modem od O2, tenhle krok přeskočte a pokračujte krokem 5.

    TIP: Pokud jste modem nekoupili u O2, v konfiguraci modemu nastavte přístupový bod APN:

    • jméno: O2 internet
    • název APN: internet
  5. Najděte pro modem vhodné místo

    Pro rychlé a stabilní připojení doporučujeme dát modem na vyvýšenou plochu (okenní parapet nebo polička).

  6. Zapněte modem

    Zapojte modem do elektrické zásuvky a zapněte tlačítkem „Power ON/OFF“. Počkejte 2 minuty, než modem naběhne.

    Kontrolky na modemu

    • Kontrolka Power
      Kontrolka „Power“ se musí trvale rozsvítit
    • Kontrolka planetky
      Symbol „Planety“ musí blikat nebo svítit
    • Kontrolka síla signálu
      Na ukazateli „Síla signálu“ musí svítit aspoň jedna čárka.

    Podle typu modemu se kontrolky můžou mírně lišit.

    Pokud se nerozsvítil nebo nebliká symbol „Planety“ Kontrolka planetky, přejděte na stránku Internet nefunguje.

    Pokud se nerozsvítila ani jedna kontrolka na modemu, zkontrolujte napájení.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek