Většinu potíží s nefunkčním mobilním internetem vyřeší restartování modemu. Než se pustíte do dalších kroků, vyzkoušejte na svém počítači nebo notebooku následující postup:
Pokud jste v aplikaci O2 Internet připojeni k internetu, nejdříve klikněte na tlačítko „Odpojit“. Jakmile se počítač odpojí od internetu, tlačítko se přepíše na „Připojit“.
Kliknutím na „Soubor“ a „Konec“ v horním menu aplikaci O2 Internet zavřete.
Na hlavním panelu klikněte na ikonu „Bezpečně odebrat hardware a vysunout médium“. Ikonu bezpečného odebrání hardwaru nejčastěji najdete vpravo na hlavním panelu. Pokud není hned viditelná, klikněte na šipku, která vám zobrazí skryté ikony.
Zvolte „Vysunout Jednotka CD-ROM O2 Internet“.
Modem vytáhněte z USB portu. Poté ho zapojte zpět.
Po opětovném zapojení modemu do USB se automaticky spustí aplikace O2 Internet. Pokud se tak nestane, spusťte aplikaci O2 Internet poklepáním na ikonu „O2 Internet“.
Pokud jste v minulosti nevypnuli PIN kód k vaší SIM kartě, zadejte ho a potvrďte tlačítkem „OK“.
U ikony sítě na hlavním panelu počítače se objeví čárky, stejně jako to znáte například z mobilního telefonu. Dále tady najdete název sítě, do které se SIM karta zaregistrovala. Jakmile se SIM zaregistruje do sítě, klikněte na tlačítko „Připojit“.
Restart modemu nepomohl?
Pokračujte na návody k řešení konkrétních problémů.