Na prodejnu O2 s sebou vezměte:
- Modem,
- napájecí adaptér modemu,
- buď záruční list, příjmový doklad, či dodací doklad – pokud však vaše zařízení vidíte na dlaždici ve vašem účtu v Moje O2, tak žádný doklad nebudete potřebovat.
Abyste nebyli bez internetu, na našich prodejnách máme k dispozici omezené množství zápůjčních modemů, které vám v případě dostupnosti rádi půjčíme po dobu vyřizování reklamace vašeho modemu. Pokud si od nás budete chtít modem po dobu reklamace zapůjčit, požádáme vás o složení vratné zálohy ve výši 1 000 Kč v případě základního modemu, případně o 2 000 Kč za zapůjčení prémiového modemu O2 Smart Box. Při uzavření reklamace nám zápůjční modem vrátíte a my vrátíme zálohu.
Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní, vynasnažíme se ji vyřešit co nejrychleji. Budeme vás informovat, až bude vaše reklamace vyřízena.