S jistotou může vadu zjistit samozřejmě jen autorizovaný servis. Pokud ale váš modem vykazuje některý z chybových stavů uvedených dole v textu nebo pokud jeho možnou závadu zjistila diagnostika vaší služby O2 Internet HD, bude nejspíš vadný.
Příklady obecných chybových stavů modemů:
Příklady chybových stavů u modemů O2 Smart Box / O2 Smart Box 2:
Příklady chybových stavů u základních modemů O2:
Modemy O2 ke službě Internet v pevném místě (tarify Internet HD) prodávané do konce dubna 2021 mají standardní zákonnou záruční lhůtu 2 roky. Na modemy prodávané k Internetu v pevném místě od začátku května 2021 poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu 5 let. Podmínky prodloužené záruky najdete na o2.cz/prodlouzenazaruka.
Pokud modem objednal přihlášený uživatel zákaznického účtu, najdete dlaždici se zařízením v Moje O2:
Kliknutím na dlaždici zjistíte, jak dlouho modem máte.
Pokud nemáte PROfi Internet HD, ani 5G Internet HD s anténou nebo modemem nainstalovanými od technika O2, vadný modem od O2 reklamujte v kterékoliv O2 Prodejně.
Pokud máte PROfi Internet HD s modemem od O2, vadné zařízení řeší technik návštěvou přímo na místě. Diagnostikujte vaši službu PROfi O2 Internet HD a využijte možnost objednání návštěvy technika, nebo si návštěvu technika vyžádejte na chatu s O2 Guru technické podpory.
Pokud vám 5G internet instaloval technik a máte buď vnější anténu s vnitřním routerem, nebo modem ZTE WF831, vadné zařízení řeší technik návštěvou přímo na místě. Diagnostikujte vaši službu O2 Internet HD a návštěvu technika si vyžádejte na chatu s O2 Guru.
Na prodejnu O2 s sebou vezměte:
Abyste nebyli bez internetu, na našich prodejnách máme k dispozici zápůjční modemy, které vám rádi půjčíme po dobu vyřizování reklamace vašeho modemu. Pokud si od nás budete chtít modem po dobu reklamace zapůjčit, požádáme vás o složení vratné zálohy ve výši 1000 Kč v případě základního modemu, případně o 2000 Kč za zapůjčení prémiového modemu O2 Smart Box. Při uzavření reklamace nám zápůjční modem vrátíte a my vrátíme zálohu.
Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní, vynasnažíme se ji vyřešit co nejrychleji. Budeme vás informovat, až bude vaše reklamace vyřízena.
Jestliže váš modem již není v záruce, kontaktujte naše specialisty O2 Guru technické podpory, kteří vám pomohou vybrat nový.
Pro modemy, které již nemáme v nabídce, pozáruční servis nenabízíme. Pro modemy z naší aktuální nabídky můžete možnost zaslání modemu na pozáruční opravu do autorizovaného servisu a cenový odhad takové opravy poptat na kterékoliv prodejně O2.
I tak vám ale doporučíme zvážit nákup nového zařízení s pětiletou zárukou, můžete se o něm poradit s našimi specialisty O2 Guru technické podpory.
Zkuste jednu z těchhle stránek: