Většinu potíží s nefunkčním nebo často vypadávajícím internetem vyřeší restart modemu. Pokud jste to zatím nezkusili, zařízení restartujte.

Po restartu modemu postupně proveďte následující kroky

Nefunkčnost internetu může způsobovat nedostatečný signál. Pokud to modem umožňuje, ze všeho nejdřív zkontrolujte, jestli máte signál.

Výpadky nebo kolísání poznáte podle kontrolky signálu na modemu. V tabulce si najděte svůj typ modemu a stav kontrolky ověřte. Pokud modem přijímá špatný, žádný nebo kolísavý signál, zkuste ho přesunout na jiné místo.

Modem Huawei E5573s
Modem TP Link M7200
Modem Huawei E3372H
Řešíte nefunkční internet zahraničí?
Některé modemy můžou vyžadovat povolení pro připojení na zahraniční data

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek