Nejdřív zkuste zařízení restartovat

Většinu potíží můžete vyřešit restartem zařízení. Ten provedete jeho vypnutím a zapnutím nebo dočasným odpojením od napájení.

Po restartu zařízení ověřte následující možnosti

Zkontrolujte, jestli máte signál

  1. Nejdřív zkontrolujte, jestli v mobilu nebo na tabletu máte v dané lokalitě signál signal. Čím víc čárek, tím líp.Výpadky signálu poznáte tak, že se počet čárek mění (až k úplné nule). Podívejte se také na mapu pokrytí mobilním datovým signálem.
  2. Ověřte, zda máte v  telefonu zapnutá mobilní data. Obvykle poznáte dle nápisů 4G, LTE, nebo 5G na stavové liště zařízení.

    Tip: Pokud na displeji vidíte ikonku Wi-Fi, nevyužívá vaše zařízení mobilní data, ale bezdrátovou Wi-Fi síť. V  takovém případě pro řešení nefunkčnosti mobilních dat Wi-Fi dočasně vypněte.

    Obrázek 1, Obrázek

Pokud potíže přetrvávají i po ověření nejčastějších řešení, použijte naši diagnostiku.

Ověřte si správnou funkčnost pomocí diagnostiky

O dalším postupu vás budeme informovat po dokončení diagnostiky.​

Chat Eva
Pomůžeme vám online

Na většinu dotazů vám kdykoliv ráda odpoví naše virtuální asistentka Eva nebo specialista O2 Guru.