- Zkuste SIM kartu vložit do jiného zařízení (např. do chytrého telefonu nebo tabletu) a vyzkoušejte, jestli internet na zařízení funguje správně. Pokud na jiném zařízení internet funguje a zároveň jste v předchozích krocích ověřili správnost všech nastavení, bude závada ve vašem telefonu nebo tabletu.
- Nezapomeňte na zařízení povolit data. Nesprávné nastavení bývá při kontrole funkčnosti internetu častou chybou.
Jestliže máte mobil nebo tablet zakoupený v O2 a běží na něm záruka (standardně 2 roky), přineste ho na jakoukoliv O2 Prodejnu do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí kabel s trafem a záruční nebo dodací list.
Pokud je vaše zařízení starší než 2 roky, záruka se na něj nevztahuje. Protože problém s nefunkčním internetem souvisí s chybou zařízení, doporučujeme zakoupit nové v našem e-shopu nebo na některé z O2 Prodejen.