Většinu potíží s nefunkčním nebo vypadávajícím internetem vyřeší restart. Pokud jste to zatím neudělali, tablet nebo iPad restartujte (vypněte a zapněte). 

Po restartu zařízení postupujte následovně

Nejdřív zkontrolujte, jestli na tabletu nebo iPadu máte signál signal. Je to stejné jako u mobilního telefonu – čím víc čárek, tím líp.

  • Výpadky signálu poznáte tak, že se počet čárek mění (až k úplné nule).
  • Přepínání technologií poznáte podle toho, že dochází ke změně označení technologie u síly signálu např. mezi 4G, 3G, E (označení technologií se může lišit v závislosti na typu tabletu).
    technologie

Pokud zjistíte, že nemáte žádný signál nebo dochází k přepínání mezi technologiemi mobilního signálu, zkuste se přesunout na jiné místo. Důvodem výpadku bude nejspíš nedostatečný  signál.

Řešíte nefunkční internet v zahraničí? V tabletu nebo iPadu je potřeba povolit připojení na zahraniční data. Bližší informace najdete na Mobilní internet v zahraničí (roaming).

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek