Nefunguje vám internet a na displeji O2 Smart Boxu nic nesvítí? Možná se zařízení vůbec nenapájí z elektrické sítě.
TIP: Problém může být způsobený sníženou intenzitou podsvícení. Ujistěte se, jestli jste někdy předtím přes nastavení O2 Smart Boxu neměnili jas displeje a tlačítka.
- Ověřte, jestli je napájecí kabel v O2 Smart Boxu zapojený ve zdířce „Power“ a druhý konec v zásuvce.

- Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že potíže způsobuje špatný kontakt.
- Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér (trafoI N 12V = 2,5A), který jste dostali spolu s O2 Smart Boxem. Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a můžou O2 Smart Box poškodit.


- Pokud je síťový adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů. Můžete taky O2 Smart Box zkusit zapojit do jiné zásuvky.

Všechno z výše uvedeného jste udělali, a na displeji O2 Smart Box přesto pořád nic nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu. Pomůžou vám s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.