Nefunguje vám internet a na displeji O2 Smart Boxu nic nesvítí? Možná se zařízení vůbec nenapájí z elektrické sítě.
TIP: Problém může být způsobený sníženou intenzitou podsvícení. Ujistěte se, jestli jste někdy předtím přes nastavení O2 Smart Boxu neměnili jas displeje a tlačítka.
Všechno z výše uvedeného jste udělali, a na displeji O2 Smart Box přesto pořád nic nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu. Pomůžou vám s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.
Nefunguje vám internet a na displeji O2 Smart Boxu 2 nic nesvítí? Možná se zařízení vůbec nenapájí z elektrické sítě.
TIP: Problém může být způsobený sníženou intenzitou podsvícení. Ujistěte se, jestli jste někdy předtím přes nastavení O2 Smart Boxu 2 neměnili jas displeje a tlačítka.
Všechno výše jmenované jste udělali, a na displeji O2 Smart Box 2 přesto pořád nic nesvítí?
Pokud jste modem koupili u O2, je v záruce (5 let). Přineste ho do kterékoliv O2 Prodejny do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí adaptér (trafo) a doklad o koupi nebo dodací list.
Celý proces reklamace může podle zákona trvat až 30 dní. Proto vám do vyřešení reklamace za vratnou zálohu 1 000 Kč půjčíme jiný modem.
Nefunguje vám internet a kontrolka Power na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě.
Všechny jmenované kroky jste prošli, a kontrolka „Power“ na modemu pořád nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu. Pomůžou vám s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.
Nefunguje vám internet a kontrolka „Power“ na modemu svítí červeně? Modem má zřejmě problém s napájením z elektrické sítě.
Všechny jmenované kroky jste prošli, a kontrolka „Power“ na modemu pořád nesvítí zeleně?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu. Pomůžou vám s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.
Zkuste jednu z těchhle stránek: