Nefunguje vám internet a kontrolka „Power“ na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě. Vyzkoušejte následující kroky.
Návod krok za krokem
Ověřte, jestli je napájecí kabel v modemu zapojený ve zdířce „Power“ a druhý konec v elektrické zásuvce. Modem musí mít tlačítko v poloze „ON“.
Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér, který jste dostali spolu s modemem. Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a mohou modem poškodit.
Pokud je síťový adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů. Také můžete modem zkusit zapojit do jiné elektrické zásuvky.
Provedli jste všechny čtyři kontrolní kroky a kontrolka „Power“ na modemu stále nesvítí?