Nefunguje vám internet a kontrolka POWER na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě. Vyzkoušejte následující kroky:

- Ověřte, že je jeden konec napájecího adaptéru (trafo) zapojený do modemu a druhý konec do elektrické zásuvky.

- Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
- Ujistěte se, že máte zapojený originální napájecí adaptér (12Vꓼ 1,5A), který jste dostali spolu s modemem. Některé jiné napájecí adaptéry mají odlišné parametry a můžou modem poškodit.

- Pokud je napájecí adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů. Také můžete modem zkusit zapojit do jiné elektrické zásuvky.
Všechno tohle jste zkusili a kontrolka POWER na modemu pořád nesvítí?
Pokud jste modem koupili u O2 a je ještě v záruce (5 let), přineste ho do jakékoliv O2 Prodejny do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí adaptér (trafo) a doklad o koupi nebo dodací list. Celý proces reklamace může dle zákona trvat až 30 dní. Proto si můžete do vyřešení reklamace půjčit jiný modem za vratnou zálohu 1 000 Kč.