Nefunguje vám internet a kontrolka Power na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě.
Všechno tohle jste zkusili, a kontrolka Power na modemu pořád nesvítí?
Spojte se na chatu s našimi O2 Guru, kteří vám pomůžou s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.
Nefunguje vám internet a kontrolka „Power“ na modemu svítí červeně? Modem má zřejmě problém s napájením z elektrické sítě.
Všechno tohle jste zkusili a kontrolka Power na modemu pořád nesvítí zeleně?
Spojte se na chatu s našimi O2 Guru, kteří vám pomůžou s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.
Nefunguje vám internet a kontrolka Power na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě.
Všechno tohle jste zkusili a kontrolka „Power“ na modemu pořád nesvítí?
Spojte se na chatu s našimi O2 Guru, kteří vám pomůžou s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.
Nefunguje vám internet a kontrolka POWER na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě. Vyzkoušejte následující kroky:
Všechno tohle jste zkusili a kontrolka POWER na modemu pořád nesvítí?
Pokud jste modem koupili u O2 a je ještě v záruce (5 let), přineste ho do jakékoliv O2 Prodejny do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí adaptér (trafo) a doklad o koupi nebo dodací list. Celý proces reklamace může dle zákona trvat až 30 dní. Proto si můžete do vyřešení reklamace půjčit jiný modem za vratnou zálohu 1 000 Kč.
Nefunguje vám internet a kontrolka napájení na černé krabičce (PoE) vůbec nesvítí? Černá krabička zřejmě není napájená z elektrické sítě.
Všechno tohle jste zkusili a kontrolka napájení pořád nesvítí?
Spojte se na chatu s našimi O2 Guru. Pomůžou vám s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.
Zkuste jednu z těchhle stránek: