Zkontrolujte napájecí kabel a zdroj, zda není rozpojen, zapojení terminálu do elektrické sítě a funkčnost elektrické zásuvky.
Zkontrolujte správné vložení kotoučku a jeho typ – papír musí být termocitlivý – tiskárna tiskne teplem.
Zkontrolujte napájecí kabel a zdroj, zda není rozpojen, dále zapojení modulu pro obchodníka do elektrické sítě a funkčnost el. zásuvky. Zkontrolujte také propojení s terminálem pomocí dodaného USB kabelu.
Zkontrolujte správné vložení kotoučku a jeho typ – papír musí být termocitlivý – tiskárna tiskne teplem.
Zkontrolujte zapojení terminálu do internetové sítě a funkčnost vašeho internetového připojení. V případě přetrvání problému kontaktujte technickou podporu eKasa na čísle 800 16 16 16.
Přesvědčte se, že karta nemá poškozený čip nebo proužek. Restartujte terminál. Pokud to nepomůže, kontaktujte technickou podporu eKasa na čísle 800 16 16 16.
Váš zákazník zapomněl po provedení transakce vyjmout kartu ze čtečky. V případě přetrvání problému kontaktujte technickou podporu eKasa na čísle 800 16 16 16.
Kontaktujte technickou podporu KB SmartPay na čísle 228 883 243.
Zkuste jednu z těchhle stránek: