Nemůžu se přihlásit do O2 TV

  1. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací uživatelského jména a hesla.

    Přihlaste se přes O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou stejné jako pro přihlášení do Moje O2. Jejich správnost ověříte, když se s nimi zkusíte přihlásit do Moje O2.

    Obrazovka s neplatným přihlášením do O2 TV

  2. Zapomněli jste heslo?

    Pokud jste na přihlašovací stránce O2 TV, klikněte na „Zapomenuté heslo“. Nebo si heslo obnovte přes tenhle odkaz.

    Volba zapomenutého hesla u přihlášení

    Vyplňte svůj e-mail (O2 ID), který jste použili při registraci do Moje O2 a klikněte na „Odeslat e-mail“.

    Zadání e-mailu pro obnovení hesla

    Na e-mail vám pošleme odkaz, který použijete k vytvoření nového hesla pro přihlášení do O2 TV (Moje O2).

    Potvrzení o odeslání e-mailu pro obnovu hesla

  3. Nemáte registraci do Moje O2 nebo si nepamatujete e-mail pro přihlášení?

    V tom případě přejděte na tuhle stránku. V mobilní aplikaci Moje O2 si potřebné údaje pro přihlášení zřídíte.

    Nebo se stavte v některé z O2 Prodejen.

    Obrazovka pro zapomenuté přihlašovací údaje

Mohlo by vás zajímat

Dokončení registrace do Moje O2
Změna O2 ID nebo nová registrace
O2 TV se mění na Oneplay, televizi a VOD platformu v jednom
O2 TV se mění na Oneplay

Zákazníky O2 TV na Oneplay postupně převedeme. Do té doby zůstává O2 TV Podpora stále k dispozici a pomůže vám vyřešit vaše potíže.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek