Přestal vám na zahraniční cestě fungovat mobilní internet, i když doma v ČR vše v pořádku běželo? Pro zprovoznění mobilního internetu v zahraničí vyzkoušejte následující postup.

Většinu potíží s nefunkčním nebo vypadávajícím internetem vyřeší restartování modemu. Pokud jste to dosud neudělali, zařízení restartujte, než se pustíte do dalších kroků.

Potřebujete s něčím poradit?

Naše zákaznická linka +420 720 720 720 je dostupná i ze zahraničí nebo jsme připraveni vám poradit on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek