Snadný přístup ke všem vzkazům.
O nové zprávě vám dáme vědět tak, jak si vyberete.
Volajícím můžete nahrát vlastní vzkaz.
Nepřehrané zprávy jsou uložené 35 dní, po poslechnutí pak 5 dní.
Pevné linky Profi a Fax podporují příjem faxových zpráv.
Heslo pro ochranu soukromí.
Pozor! Poprvé je potřeba volat z telefonu, ke kterému byla zřízená. Průvodce vám pomůže s jejím nastavením (nastavení hesla a nahrání pozdravu pro volající). Pokud schránka není nastavená (nedošlo aspoň k nastavení hesla), nelze do ní z jiného telefonu vstoupit.
Příjem faxů podporují dva typy schránek.
Pokud na daném čísle očekáváte pouze faxový provoz, doporučujeme zřídit faxovou schránku. V případě, kdy je kombinovaný hlasový a faxový přenos, může docházet ke špatnému nastavení kodeku. Může se tak stát, že schránka nerozpozná fax automaticky.
U obou typů doporučujeme nastavit přeposílání faxů na e-mail. Fax je po doručení do hlasové schránky okamžitě poslán na zadaný e-mail a zpráva je ve schránce zobrazená jako uložená. Ke smazání pak dojde automaticky po 5-ti dnech.
V případě velkého počtu přijímaných zpráv doporučujeme nastavit ve schránce příznak „po odeslání smazat“ (z hlavní nabídky stiskem 3, 4 a 3). Po odeslání zprávy na e-mail dojde k jejímu smazání a schránka se tím nikdy nezaplní.
Službu Hlasová schránka si můžete zařídit u každé telefonní přípojky. Zapnout si ji můžete v Moje O2 nebo v O2 Prodejnách.
První nastavení hlasové schránky
Při prvním volání do své hlasové schránky vás systém vyzve k nastavení hesla a k nahrání zprávy pro volající. Do hlasové schránky volejte poprvé z čísla, ke kterému byla zřízená.
Jak nastavit heslo hlasové schránky
Heslo vás chrání před neoprávněným přístupem jiné osoby. Budete ho ale také potřebovat pro přístup do schránky z jiného telefonu nebo ze zahraničí. Při tvorbě hesla pamatujte, že musí splňovat následující podmínky:
Přesměrování hovorů do hlasové schránky pro pevné linky
Pro vaše pohodlí jsme nasměrování vašich hovorů do schránky přednastavili. Pokud hovor nepřijmete do 25 sekund, je automaticky přesměrován do schránky.
Další nastavení můžete ovlivňovat odesláním kódů jako hovor.
Kódy pro zákazníky s pevným telefonem:
Přesměrování při nezvednutí: *61*<cilove cislo>#
Přesměrování okamžité: *21*<cilove cislo>
Kde <cilove cislo> je 960 a číslo vašeho telefonu. Pro nastavení okamžitého přesměrování do hlasové schránky tedy např. zadáte: *21*960412333555#
Další nastavení hlasové schránky
Další úpravy můžete provádět přímo v menu hlasové schránky. V menu lze také nastavovat službu Doručenka.
Menu hlasové schránky pro pevné linky si můžete zobrazit pomocí Hlasová schránka pro zákazníky s tarifem.
Potřebujete-li nastavit nebo změnit e‑mailovou adresu pro doručování vzkazů, napište nám na cc_helpdesk.cz@o2.cz .
Parametr | Hodnota |
---|---|
Délka Vaší zprávy pro volající | 60s |
Délka zprávy, kterou Vám může volající nahrát | 120s |
Počet zpráv ve schránce | 30 |
Faxy | Ano |
Počet dní uložení zpráv (nové / uložené, vyslechnuté) | 35 / 5 |
Pokud opakovaně uložíte či přehrajete zprávu, počítá se 5 dnů znova od tohoto momentu.
Ceny
AKTIVACE A MĚSÍČNÍ POPLATEK | VOLÁNÍ DO HLASOVÉ SCHRÁNKY |
---|---|
Zdarma | dle tarifu |
Při volání se účtuje první celá minuta, poté se účtuje po vteřinách. Při volání do hlasové schránky se uplatňují volné minuty.
Zkuste jednu z těchhle stránek: